poniedziałek, 24 marca 2014

Mycie twarzy z pianką Love me green

Witajcie!

Pogoda nam płata figle - wczoraj u Nas piękna pogoda a dziś deszcz i chłodno.
Tak więc dobrze,że wczoraj prawie cały dzień spędziliśmy na wycieczce z Naszym małym Skarbem.A dziś niestety pozostaje Nam siedzieć w domku i bawić się ...

Kochani dziś przedstawię Wam kosmetyk,który dostałam w ramach współpracy z firmą Love me green .Jest to pianka ,która delikatnie i w łagodny sposób myję moją twarz.



OPIS PRODUKTU
Organiczna pianka nie tylko myje, ale też zapobiega wysuszeniu skóry i nie zaburza naturalnego pH. Produkt jest hipoalergiczny, dzięki czemu może być stosowany nawet przez osoby o bardzo wrażliwej skórze. Posiada specjalnie opracowane opakowanie spieniające, umożliwiające łatwe rozprowadzenie produktu na skórze.


Zmiękczona i oczyszczona skóra odzyskuje cały swój naturalny blask.

Zapach kwiatów frangipani jest egzotyczny, kwiatowy. Można się w nim doszukać wielu różnorodnych nut zapachowych: począwszy od owocowej, trochę jakby kremowej brzoskwini, poprzez wiosenny jaśmin, na zmysłowej tuberozie skończywszy.


MOJA OPINIA
Pianka znajduje się w bardzo podręcznej,plastikowej butelce z atomizerem.Jeżeli chcemy jej użyć ,należy potrząsnąć butelką i wycisnąć niewielką ilość na dłoń i rozprowadzić na skórze twarzy.


Pianka jest bardzo wydajna ,mimo iż ,butelka jest stosunkowo nie wielka.
Po umyciu nią twarzy skora jest gładka i delikatnie nawilżona .


Kochane natomiast jeśli chcecie nią zmywać makijaż z twarzy szczególnie podkład ta pianka sobie niestety z tym nie poradzi.


Powiem ,że jest to jeden z moich ulubieńców jeśli chodzi o mycie twarzy.
Jeśli chcecie zakupić tą piankę to zapraszam TUTAJ .
Cena pianki to 39,90zł za 100ml.



Kochani życzę miłego dzioneczka:*
buziaki:*







30 komentarzy:

  1. ciekawa jestem takich pianek bo nigdy żadnej nie używałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne są i wygodne w użyciu .jak najbardziej ci polecam

      Usuń
  2. Nie używałam nigdy pianki do mycia twarzy. Muszę kiedyś spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak nie wysusza, to jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie przepadam za piankami do mycia twarzy, ale kosmetyki Love Me Green mają tak fajne opakowania, że z chęcią bym się na nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne tez mi się Ewelinko podobają a próbki mają takie same

      Usuń
  5. miałam dwa balsamy z love me green i dobrze je wspominam, pianki nie używałam.
    Niewiele pianek poradzi sobie z makijażem, są wyjątkowo lekkie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak są za lekkie ,aby pozbyć się fluidu z twarzy

      Usuń
  6. Mam ja i na razie się spisuje.
    Faktycznie jest bardzo delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam tego kosmetyku, ale muszę przyznać, że Twoja recenzja mnie zaciekawiła - chętnie skuszę się na tą piankę...:-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  8. Love me green kusi, wspaniałe składy ich kosmetyków skutecznie mnie nęcą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cena troszkę wysoka jak na 100ml. Ale sam produkt bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem tak,że rzeczywiście pianka nie należy do najtańszych,ale jako naturalny kosmetyk nie jest to cena nie wiadomo jak wysoka

      Usuń
  10. produkt ciekawy pewnie sama go wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moniu uwielbiamy pianki do mycia, akurat z tej marki niczego nie mieliśmy....

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie radzi sobie z podkładem :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że nie radzą sobie ze zmyciem makijażu

    OdpowiedzUsuń
  14. Z chęcią bym ją wypróbowała, bo coraz bardziej ciągnie mnie do tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam nigdy tej pianki, ale chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja chciałabym przetestować w końcu coś od LMG :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sa kosmetyki które fajnie myją twarz ale z makijażem juz sobie radzą szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana a ja wczoraj odkryłam pianke ,która sobie z makijażem poradziła ,ale jaka to pianka dowiesz się w innym poście

      Usuń
  18. Fajnie działa i do tego ładnie pachnie - super, myślę ,że spodobałaby się mi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli nie radzi sobie z makijażem to dla mnie kiepsko... Za słaba innymi słowy.

    OdpowiedzUsuń
  20. W ogóle nie znam tej firmy ... :)

    OdpowiedzUsuń