środa, 19 marca 2014

Naturalny olejek eteryczny o zapachu soczystej pomarańczy

Witajcie!

Tak jak wczoraj obiecałam dziś post będzie bardzo zapachowy,niezwykle aromatyczny i bardzo ,ale to bardzo przyjemny.A to wszystko za sprawą Paulinki oraz firmy Ecoasili  , do ,której zgłosiłam się ,aby zapisała mnie do testów tego oto Olejku eterycznego ..Bardzo się ucieszyłam ,gdy dowiedziałam się ,że załapałam się do testów ,gdyż uwielbiam zapach olejków i wosków,ale pomarańczowego nigdy nie miałam.
Jedno powiem na pewno ten olejek będzie często gościł u mnie w domu ba jego 
zapach jest obłędny .




W związku  z tym ,że mam kominek to oczywiście olejek zaaplikowałam do kominka ,ale można użyć go do masażu,kąpieli.
Oj co to byłby za masaż takim pomarańczowym cudeńkiem ...
Muszę powiedzieć mojemu mężowi ,żeby zrobił mi taki masaż ...:D


Olejek również ma działanie nie tylko relaksacyjne ,ale działa również na Nasz układ nerwowy.


Działanie olejku
- antydepresyjne i lekko uspokajające
- łagodzi stresy i napiecie nerwowe
- wywołuje dobre samopoczucie 
- pomaga przy bezsenności
- łagodzi skurcze mięśni



Jednym słowem olejek nie tylko relaksuje ,ale ma działania lecznicze.


Przeciwskazania
- nie stosować równocześnie z kąpielami słonecznymi i lampą kwarcową


A teraz kilka zdań w jaki sposób zaaplikowałam olejek.
Tak więc do kominka dałam kilka kropli olejku i oczywiście podgrzewałam podgrzewaczem.
Po kilku minutach miałam w pokoju prawdziwy sad drzew pomarańczowych .
Zapach w cudowny sposób roznosił się po całym domu .
Zapach ten nie jest taki sztuczny jak w przypadku innych olejków...jest bardzo naturalny.



Porównywalny do zapachu świeżo obranych ,soczystych pomarańczy.
Olejek jest cudowny i tak jak powiedziałam wrócę do niego jeszcze nie jeden raz.
Olejek jest wydajny .Jeżeli chcecie się kapać w tak cudownym aromacie wystarczy ,że zaaplikujecie dwie małe kropelki a zapach będzie bardzo intensywny.
Pojemność takiej buteleczki wynosi 10 ml.

No i jeszcze jedna wiadomość na dziś ...wczoraj był dzień jak dla mnie bardzo szczęśliwy w związku z tym ,iż odezwało się do mnie kilka firm z propozycją współpracy.Bardzo się z tego powodu cieszę ,że mój blog wzbudza tak ogromne zainteresowanie ze strony nie tylko blogujących ,ale to przede wszystkim Wam chce bardzo podziękować za tak liczne odwiedziny na moim blogu .

Jeszcze raz dziękuję :*

A więcej na temat współprac powiem jak tylko kurier dostarczy mi moje paczki.

Kochani zapraszam oczywiście na rozdanie na moim blogu i już zapowiadam ,że wraz z dwoma firmami będę ogłaszać świetne konkursy .

Pozdrawiam i życzę miłego dzionka 





32 komentarze:

  1. zapach jest świetny, też go testuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. piekny jest a używałaś do kominka?czy do kąpieli?

      Usuń
  2. zapach super;)
    Lubię takie aromaty:)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam zapach pomarańczowy, tego zapachu lubię go używać w okresie Bożego Narodzenia....

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszystkie pachnidła, więc byśmy się polubili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też a w szczególności świeczki :*

      Usuń
  5. ja od dawna przerzuciłam się na woski.... są wiele wygodniejsze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam nie zgodzę się :D olejek wystarczy podać i już a woski łamać :DDDDDD
      pozdrawiam :*

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. oj ja również i uwielbiam je jeść :D

      Usuń
  7. Lubię różne olejki zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, ale bym go wąchała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi pięknie pachnieć mmm:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja na razie użyłam go do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie miałąm okazji wypróbować takiego olejku lecz zapewne zapach powala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejku pomarańczowego jeszcze nie miałam, więc bardzo chętnie bym go przetestowała i oczywiście powąchała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kuszący! Uwielbiam takie zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie podgrzewany w kominku jest zbyt gorzki ale do kąpieli cudo - też muszę namówić Męża żeby zrobił mi masaż przy jego użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana wczoraj też kąpałam się w nim
      cudownie zapach się unosi

      Usuń
  15. Cudownie i bardzo naturalnie pachnie ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dodałabym sobie do kąpieli, mm :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wczoraj taka kąpiel miałam z Nim:D tzn z olejkiem i było cudownie

      Usuń