sobota, 29 marca 2014

Paloma Hand SPA Cukrowy Peeling do Rąk z Olejkiem Makadamia i Migdałowym

Witajcie!

Na dzisiejszy,słoneczny,sobotni poranek przygotowałam dla Was recenzję kosmetyku,który sprawił ,iż moje dłonie nabrały miękkości,delikatności a przede wszystkim stały się dobrze nawilżone.
Kosmetykiem ,który to sprawił jest Cukrowy peeling do dłoni z olejkiem Makadamia i Migdałowym.



OPIS PRODUKTU

Naturalne kryształki cukru zawarte w peelingu szybko i delikatnie złuszczają martwy naskórek doskonale wygładzając i zmiękczając skórę dłoni, jednocześnie pobudzając ją do odnowy. Olejek makadamia, posiadający wyjątkowe właściwości regeneracyjne, intensywnie nawilża i odżywia skórę. 


Bogaty w witaminy oraz składniki mineralne olejek migdałowy odbudowuje warstwę lipidową naskórka dłoni. Witaminy A i E łagodzą podrażnienia oraz znakomicie regenerują skórę, która odzyskuje aksamitną gładkość. Relaksujący zapach produktu sprzyja komfortowi podczas stosowaniu.


Stosowanie:

Rozprowadzić peeling na zwilżonych dłoniach, delikatnie masować przez 2-3 min., następnie zmyć ciepłą wodą. W celu uzyskania silniejszego efektu złuszczania należy nałożyć peeling na suchą skórę. 

MOJA OPINIA

Peeling zapakowany jest w plastikowe pudełko ,odkręcane ku górze.Jest bardzo wydajny,na jedną kurację wystarczy odrobinka peelingu.Bardzo ładny,delikatny zapach. Jak widzicie na dolnym zdjęciu jest tłustawy ,taka formuła jest prawie we wszystkich peelingach z jakimi miałam do czynienia jeśli chodzi o pielęgnację ciała.


Peeling bardzo łatwo rozprowadza się na dłoniach .Po zmyciu dłonie pozostają wygładzone,odświeżone,delikatnie nawilżone ...jeżeli przesadzicie i nałożycie za dużo peelingu dłonie będą tłuste.


Kolor peelingu tak jak widzicie jest lekko różowy .
Moim zdaniem jest to jeden z lepszych tego rodzaju peelingów do pielęgnacji dłoni.


Peeling zakupiłam w drogerii Sekretu Urody ...był na promocji i zapłaciłam wtedy za niego 6,99 zł .
Teraz kosztuje w granicach 10-11 złotych .
Pojemność 125 ml


Czy Wam go polecam ? owszem .jeżeli borykacie się przede wszystkim z suchą skórą dłoni .
Zresztą kto nie chciałby mieć w swojej łazience Domowego Spa ....

Kochani dziś u mnie od rana świeci słoneczko ,jutro ma być jeszcze przyjemniej ...
więc  ja uciekam sprzątać a potem wybieramy się z rodzinką na Wiosenny spacerek....

Buźka:* 




28 komentarzy:

  1. Ooo czyli to jest produkt idealny dla mnie :) A kosztuje w dodatku grosze ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastyczna konsystencja, ta marka nie jest łatwo dostępna stacjonarnie, mam chęć na ten peeling. do dłoni miałam jedynie z eveline waniliowy. ale był drobnoziarnisty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem ,że nie łatwo dostać ,chodź ja osobiście spotkałam się z nim wiele razy - przeznaczenie:DDDD
      pozdrawiam

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. bardzo fajnie pachnie ,tak delikatnie

      Usuń
  4. O widzę,że ma świetną konsystencję! Czuję,że polubiłabym się z nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja nawet jak nałożę bardzo dużo nie mam tłustych dłoni:) to mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to ja miałabym smalec na dłoniach niestety

      Usuń
  6. Jak skończę swój peeling z Eveline, to się skuszę na ten, widzę że ma fajną konsystencję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię cukrowe peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie się prezentuje :) jeszcze go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię ten peeling :) Super nawilża skórę dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba będę się musiała za nim rozejrzeć i poskromi moje lubiące się przesuszać dłonie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja mam swojego ulubieńca z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię peelingi, dłonie zawsze peelinguję tym co resztę ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy nie miałam peelingu do rąk, muszę to szybko zmienić :)
    Ciekawy produkt jak dla mnie.

    Zapraszam serdecznie do wzięcia udziału w moim rozdaniu:
    http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej, ale słodko wygląda! a jakie masz pazurki :))

    OdpowiedzUsuń