czwartek, 15 maja 2014

Body scrub ,gruboziarnisty peeling do ciała Lagoon od Avon

Witajcie!

U mnie dziś za oknem szaro i ponuro....synoptycy zapowiadali powodzie...jak na razie deszcz nie pada...
Wczoraj dostałam zamówienie z Avonu w którym znalazł się scrub ,który pierwszy raz gości w mojej łazience .Jako konsultantka zamówienia składam bardzo rzadko ,dlatego scrub i lakiery zamówiłam sobie u teściowej mojej siostry ...


Kosmetyki z Avonu zaliczam do tych przeciętnych ...nie są z najlepszej półki ani z tej najgorszej.
Od zawsze lubiłam ich żele,peelingi i scruby....teraz skusiłam się na scrub do ciała Lagoon i powiem Wam,że był to szczał w dziesiątkę bo zapach jest cudowny ....



Opis produktu...

Peelingi Senses doskonale polerują skórę i nadają jej gładkość, świeżość oraz miękkość. Witamina E eliminuje wolne rodniki, zapobiega starzeniu się skóry, zapewnia jej doskonale nawilżenie i elastyczność.


 Mikrogranulki usuwają martwy naskórek i przygotowują skórę do opalania.
Cztery ciekawe zapachy do wyboru.


Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Glycerin, Polyethylene, Polysorbate-20, Sodium chloride, Acrylates Copolymer, Cocamidopropyl Betaine, Cocamide Mea, Parfum, Tetrasodium EDTA, Benzophenone-9, Sodium Hydroxide, Tocopheryl Acetate, Methylchloroisothiazolilone, Alcohol Denat., Methylisothiazolilone, Cl 19140, Cl 47005, Cl 42090.<1004366-012>

Moja opinia...

Po otworzeniu mojego zamówienia ukazał mi się scrub o bardzo ładnym i przyciągającym wzrok opakowaniu w kolorze lazurowego morza.

Opakowanie bardzo ułatwia dozowanie peelingi ...typ klik.

Peeling ma piękny i bardzo przyjemny zapach,który dość długo utrzymuje się na skórze . Uwielbiam takie zapachy.Delikatnie myje i powiem szczerze,że czułam przyjemne zdzieranie ...grudki są dość duże i dlatego jest to wyczuwalne.


Żel niestety nie jest wydajny ponieważ konsystencja nie jest gęsta i dlatego aplikuje go znacznie więcej niż innego peelingu.Powiem tak ...do codziennej pielęgnacji jest jak najbardziej odpowiedni ....



Kochani cena jest nie wysoka ,dlatego warto go mieć dla samego zapachu jak i mieć pod ręką świetny kosmetyk ,który bardzo fajnie myje.
ja myślę ,że jeszcze nie jeden raz skusze się na niego ...
Już nie długo pokażę Wam Nowość jeśli,chodzi o lakiery do paznokci z Avonu.
Pozdrawiam Was i życzę miłego dnia :*








36 komentarzy:

  1. Zapachy te są super z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię ich peelingi :) Ten też miałam, nie jest zły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och jakie zachęcające opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza się opakowanie przyciąga uwagę

      Usuń
  4. Nie miałam go ale opakowanie zachęca

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie go używam, zdzierak z niego dobry, ale właśnie ten zapach, co ci się podoba- mi nie :) za ciężki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz a mi bardzo...kwestia gustu

      Usuń
  6. dla mnie złuszczanie w tym przypadku byłoby zbyt delikatne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak jak wolisz mocne zdzieracze to na pewno za delikatny jest

      Usuń
  7. Jakoś nie ciągnie mnie do produktów z avonu :((

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam kiedyś peeling z Avonu, ale chyba w zielonym kolorze i spisywał się dość dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Peeling ciekawy, ale jakoś rzadko kupuję produkty z Avonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też kochana,dawniej bardziej a teraz mam tyle kosmetyków,że avon odwiedzam raz na ruski rok

      Usuń
  10. Jak ja dawno nic nie zamawialam z Avonu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolę typowe peelingi niż takie żele z drobinkami, jednak ze względu na piękne zapachy czasem i na taki się odważę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wolisz typowe to polecam ci gorąco z pub&rub jest świetnym zdzierakiem

      Usuń
  12. Tego scrubu nie miałam, ale z Avonu mam scrub pomarańczowy i bardzo go lubię :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja pomarańczy jeszcze nie miałam

      Usuń
  13. Myślę że dla mnie byłby jednak za delikatny. Jednak żele Avon bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne opakowanie, choć wiem, że u mnie by się nie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używam kosmetyków z Avonu ale scrub bym chętnie wypróbowała :).

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie lubię kosmetyków z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Z Avonu lubię serię Planet Spa, miałam peeling i byłam bardzo zadowolona, ale skoro ten się spisuje to chyba kiedyś sie skuszę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak! też go kiedyś namiętnie zamawiałam - uwielbiałam jego świeży zapach i drapanie (nie to co te scruby z naturalsa!) ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swego czasu bardzo mnie kusiły te peelingi. Ale mam tyle tego typu produktów w zapasach, że na razie się nie zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam go sobie zamówić, jednak jego konsystencja w ogóle mi nie odpowiada niestety :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mi to on bardziej podchodzi pod żel peelingujący, aniżeli peeling- zbyt żelowy i rzadki jest, dlatego ja się nie skuszę, bo wolę mocniejsze, konkretne zdzieraki ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo mnie zaciekawił zapach, ale nie mam dostępu do konsultantki z Avonu

    OdpowiedzUsuń