środa, 21 maja 2014

Bajeczny perfum od Oriflame

Witajcie!

Kochani jak tam u Was z pogodą ?...u mnie lato na całego więc nie mam czasu na nic 
jakiś czas temu zamówiłam z Oriflamu perfum....

                                         

nie zauroczył mnie perfum jako zapach ponieważ nie znałam go ,ale skusiła mnie ta bardzo urocza,mała buteleczka-flakonik z pompką w stylu dawnych lat....
Powiem szczerze ,że kosmetyki z Oriflamu nie goszczą u mnie zbyt często ...




Opis produktu...

Piękna, przebojowa, ma świetny gust - oto dziewczyna, która ukrywa się pod pseudonimem Miss O. Jej ulubiony zapach intryguje połączeniem rześkiego grejpfruta i bergamotki z kobiecą słodyczą kwiatów i zmysłowym drewnem sandałowym. 

Cena tego perfum nie na promocji kosztuje 79zł



Moja opinia...

Oczywiście tak jak napisałam perfum zakupiłam ze względu na buteleczkę ...ale wcześniej czytałam o nim dużo pozytywnych opinii ,dlatego sama chciałam przekonać się jak w rzeczywistości pachnie ...
I nie zawiodłam się ...zapach jest delikatny,bardzo uroczy...niestety nie utrzymuje się zbyt długo na skórze...
ale tez nie należy do grona słabeuszy ....Miss O świetnie nadaje się na zbliżające lato ponieważ zapach jest słodki ...


Oczywiście polecam osobą ,które lubią słodką nutę zapachową ...Ale flakonik na pewno ze mną pozostanie nawet jak nie będzie w nim zapachu ....


Kochani a teraz zmykam i ślę wam dużo buziaków w ten słoneczny i przyjemny dzionek :*




34 komentarze:

  1. Zawsze mnie w nich ciekawiła ta pompka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajna i praktyczna ,dozuje mało perfum i przez to jest bardzo wydajny

      Usuń
  2. Buteleczka rzeczywiście jest bajeczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Butelka jest przeurocza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zawsze chciałam mieć taki flakonik :D super

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze chciałam mieć taki flakonik. jest super. moja siostra lubi słodkie zapachy ja wolę latem raczej orzeźwiające

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fajny bo można napełnić innym perfumem

      Usuń
  6. Ojej rozkoszne opakowanie!! Szczególnie tą pompkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych perfum, ale opakowanie bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  8. zapach pasujący do mnie całkowicie i jestem go ciekawa, a do tego fajna forma aplikacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny flakonik,nie znam tego zapachu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam perfumy z pompką ♥
    z chęcią bym wypróbowała ;DD
    http://kasia-chocolate-and-chili.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. mam te perfumy jednak jeszcze nie zaczęłam ich używać;)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam je pare lat wstecz :) mama jest konsultantką więc u mnie tej parki pod dostatkiem :P lubie takie delikatne zapaszki :)
    tylko trzeba uważac bo chyba może być jedynie w pozycji stojącej bo jak kiedys wrzuciłam flakon do torebki to się trochę wylało :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się ..u mnie też się wylał ,ale dobrze ,że się zorientowałam szybko

      Usuń
  13. Flakonik świetny! :) Zapachu nie znam, więc ciężko mi coś o nim powiedzieć.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta pompka, taka old scoolowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas też lato.
    Perfum z taką ekstra pompką jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  16. kupiłam go lata temu - też ze względu na flakonik ;) ale zapach przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  17. Flakon jest świetną ozdobą, niestety ciężko byłoby go nosić ze sobą w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam ten zapach, podoba mi się.
    kiedyś były bardzo tanie tylko w innym opakowaniu bez tej gadżeciarskiej pompki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam takie retro flakoniki :) Zapachu nie kojarzę, ale lubię słodkie nuty, więc może by mi się spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń