czwartek, 29 maja 2014

Dzień Dziecka ze Skarbem Matki...zapowiedź testów

Witajcie!

I kolejna paczuszka zawitała wczoraj do mnie ,tym razem coś dla mojego maluszka no i dla mnie też się wkradło....Paczuszkę tą dostałam w ramach kontynuacji współpracy z Panią Magdą ze Skarbu Matki.



Zbliża się wielkimi krokami Dzień Dziecka więc pomyślałam sobie ,że takie kosmetyki byłyby świetnym prezentem dla Waszych i Mojej pociechy....wiem ,wiem dzieci i tak wolą bardziej zabawki ,ale jako dodatkowy prezent...czemu nie !




A tak oto piszą o sobie...

Produkujemy kosmetyki dla niemowląt i dzieci pod marką Skarb Matki kosmetyki dla przedszkolaków pod marką Skarb Matki FUN oraz kosmetyki dla kobiet w ciąży i młodych mam pod marką Skarb Matki Femina.


Ja oczywiście już drugi rok współpracuję z tą firmą i jestem bardzo zadowolona z ich kosmetyków .Stosowałam ich kosmetyki zarówno będąc w ciąży ...teraz kosmetyki te używa mój synek....

A oto kosmetyki ,które tym razem wybrałam sobie do testów...


Pierwszy z nich to szampon dla niemowląt i małych dzieci ...

Wskazania: 
mycie skóry głowy i włosów
niemowląt i dzieci.
Działanie: delikatnie oczyszcza skórę głowy
(np. po aplikacji Olejuszki na ciemieniuchę)
daje efekt miękkich, puszystych włosów
z połyskiem.
Stosowanie: do codziennego mycia włosów,
nie powoduje łzawienia oczu.
Skład: wyciąg z rumianku.


Kolejny kosmetyk to mydełko pod prysznic dla niemowląt i dzieci o zapachu soczystego arbuza...

Wskazania: 
delikatne oczyszczenie skóry.
Działanie: delikatne mycie i nawilżenie skóry, daje zapach soczystego arbuza.
Stosowanie: do codziennej kąpieli w wannie i pod prysznicem.
Skład: pochodna oliwy z oliwek, gliceryna, łagodne substancje myjące powierzchniowo-czynne.


Ostatni to żel do mycia rąk bez użycia wody...idealny w czasie podróży...zawsze mam go w torebce...

Żel do mycia rąk Skarb Matki to prosta i skuteczna formuła ułatwiająca utrzymanie higieny skóry rąk w trudnych warunkach. Dzięki zawartości etanolu i substancji bakteriobójczej zabija prawie 100 % * bakterii takich jak : E. coli (pałeczki okrężnicy), S. aureus ( gronkowca złocistego) oraz wiele innych groźnych bakterii tlenowych i wirusów. Forma żelu sprawia, że preparat bardzo łatwo rozprowadza się, wchłania i jednocześnie usuwa widoczny brud 



Tak więc jak widzicie czeka mojego synka wielkie testowanie oczywiście ,żel do mycia rąk jest dla mnie i mojego męża ....

Kochani pozdrawiam Was....Znacie te kosmetyki?miałyście? Jak sprawdziły się U Was ...





35 komentarzy:

  1. Ale te mydełko ma fajną grafikę ;D aż chce się używać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. soczysty arbuz - ciekawe:)) ja chętnie i sobie bym taki kupiła:))

    OdpowiedzUsuń
  3. używaliśmy z moja córeczką tego mydełka arbuzowego,no powiem że zapach jest niesamowity, działanie też ok. :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Używaliśmy to mydełko arbuzowy, ma świetny zapaszek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty i urocze opakowania :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Takie mydło i żel to by mi się też przydały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajne produkty ...no to zapraszam do odwiedzenia strony ...ceny bardzo przyjazne i niskie:D

      Usuń
  7. Świetne produkty :)
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Arbuz jest super, mój syn jest bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  9. sama chętnie używałabym mydła o zapachu arbuza :) gratuluję współpracy

    OdpowiedzUsuń
  10. Mydło o zapachu arbuza strasznie przyciąga ;]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa jestem wyników testów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków. Mam nadzieję, że się dobrze spiszą! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Firmę znamy i się sprawdza ale akurat tych produktów nie znamy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Moniczko jest to lakier który zamówiłam niedawno wraz z Lemaxami u allegrowicza PROMO [ coś takiego ] - w nowościach majach pojawi się dokładniej ! Ale nie polecam go ! Ze względu że trzeba nałożyć 4 warstwy i jest bardzo nietrwały ;/ Zamierzam go dorzucić do rozdania może u kogoś będzie spisywał się lepiej ! ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam do czynienia z tymi kosmetykami, ale mam nadzieję, że się u Was sprawdzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę udanych testów :)
    Nie znam tych produktów, bo jeszcze nie mam dzieciaczków :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam budyń do ciała tej firmy, a mydełko pod prysznic wygląda słodko :D hihi

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham arbuzy, więc pewno to mydełko pod prysznic sama bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego mydełka arbuzowego jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawe produkty :) Szczególnie zapach arbuzowy to dla mnie ciekawa propozycja. Nie jestem tylko ciekawa, czy takim maluchom sztucznie perfumowane kosmetyki będą służyć ;)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń