sobota, 24 maja 2014

Arganowy- suchy olejek do ciała od Eveline

Witajcie!

I wreszcie...zrobiło się upalnie i w moje dłonie wpadł suchy arganowy olejek do ciała od Eveline.Ten olejek gości u mnie już bardzo długo ,ale właśnie teraz postanowiłam go używać i jestem nim zachwycona ...

Bardzo lubię kosmetyki Eveline zresztą wicie o tym ,mam ich całą serię ,nie tylko kosmetyki pielęgnacyjna ,ale również kolorówkę .


Oczywiście przed zakupem tego olejku czytałam Wasze blogi i oczywiście większość pisała o nim w pozytywny sposób,więc ja jako kobieta lubiąca testować na własnej skórze musiałam sprawić go sobie...



Opis produktu...

Arganowy suchy olejek do ciała przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji każdego rodzaju skóry, również suchej, bardzo suchej
i wrażliwej. Nowatorska formuła bogata w  drogocenne olejki działające
w synergii z witaminą E głęboko odżywia i regeneruje.


 Przywraca skórze elastyczność i jedwabistą gładkość. Intensywnie i długotrwale nawilża. Chroni i odbudowuje naturalny płaszcz hydrolipidowy naskórka. Neutralizuje działanie wolnych rodników. Przynosi skórze natychmiastowe  ukojenie.  Nietłusta, lekka konsystencja łatwo się rozprowadza i bardzo szybko wchłania. Przyjemny, delikatny zapach zapewnia wyjątkowe uczucie świeżości i komfortu.

Cena:  ok. 22 zł / 150 ml

Moja opinia...

Opakowanie olejku jest plastikowe z psikaczem ,bardzo fajne rozwiązanie ponieważ nie marnuje się olejku wylewając go na dłoń...przez to olejek jest bardzo wydajny...ja oczywiście używam olejku w ciągu dnia ,natomiast dobrym sposobem jest rozprowadzić olejek na wilgotnej skórze,wtedy szybko się wchłonie.


Olejek nie pozostawia na skórze tłustej warstwy ...tak jak to robią inne olejki.Bardzo fajnie nawilża skórę ,nie powoduje podrażnienia.Moim zdanie jest to świetny kosmetyk ,który odżywi waszą skórę .


Jest to moja druga buteleczka olejku więc powiem Wam ,że dość często go używam ,ale tylko w letnie dni .
Po systematycznym używaniu moja skóra stała się bardziej elastyczna i bardziej wygładzona.


Kochani jak najbardziej polecam Wam ten olejek ,ze względu na to iż spełnia swoje funkcję ... U mnie w 100% ...na pewno jeszcze nie raz będe do niego wracała ...


Kochani a U Was jak się sprawdził? Mieliście  go już ? 
Pozdrawiam i życzę miłego dzionka :*


41 komentarzy:

  1. Jeszcze nigdy nie używałam tego olejku ale ty zachęciłaś mnie do tego. Chyba go wypróbuje ;)

    Zapraszam też do mnie <333:
    http://perfekcjajestwcenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej polecam i oczywiscie w wolnym czasie odwiedzę

      Usuń
  2. Suchego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam ale wydalam:) mam przesyt arganu

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też bardzo polecam ten olejek, skóra po nim jest jak jedwab!

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go, ale mnie zaciekawiłaś. Może uda mi się go spotkać na jakiejś promocji. Wtedy na pewno kupię i wypróbuję :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz patrzyć za nim ,na pewno gdzieś dostaniesz na promocji

      Usuń
  6. Mam go, jest całkiem dobry :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takim razie chętnie go wypróbuję, bo nie miałam jeszcze suchego olejku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba go kiedyś nabędę:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Stosujemy prawdziwy olej arganowy i bardzo go cenimy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hmm moze to tanszy odpowiednik Nuxa ?;) zaciekawilas mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja go mam, ale jeszcze nie używałam :D Nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Olejek arganowy znam ale bardziej w wersji naturalnej ale nie suchej

    OdpowiedzUsuń
  13. od dłuższego czasu kusi mnie by kupić ten olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Właśnie się zastanawiałam nad kupnem. Jak przeglądałam teraz blogi obserwowane i zobaczyłam, że piszesz o nim , weszłam i .. muszę go mieć, muszę go kupić. Jeśli jest naprawdę taki dobry to mam nadzieję, że będę z niego zadowolona :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Niedawno go zdenkowałam :-) To mój ulubieniec :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ogólnie lubię wszelkie olejki do ciała, ale im naturalniejszy, tym lepiej ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kurcze tyle razy przechodziłam koło niego w sklepie, a ani razu nie wrzuciłam go do koszyka, musze to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi również przypadł do gustu, ale ta pompka- masakra ;(

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy produkt :)
    Przy okazji chciałabym Cię zaprosić na mojego bloga : naturalnieee-malinowaa.blogspot.com
    Opisuje na nim swoje życie codzienne, pasje oraz poruszam sprawy, które mnie interesują, bądź dotyczą wielu z nas.
    Mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu i zostaniesz stałą czytelniczką. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam.
    Natalia xx

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam olejek arganowy z Bielendy i stwierdzam, że to raczej nie dla mnie - odrzucają mnie olejki do ciała tak ogólnie przez lepkość itd. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cena nie jest najgorsza więc może się skuszę ;]

    OdpowiedzUsuń
  22. moja skóra nielubi olejków :/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja niestety nie mam takiego samego zdania ! :) Atomizer nie działał więc przelałam go do innej buteleczki z dozownikiem i olejek zużywa się w tempie błyskawicznym ! Aż sama jestem w szoku ! :D Nie wiem czy to kwestia tej formy dozownika !

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawi mnie ten olejek. może kiedyś wypróbuje, na razie jednak mam inne do zużywania.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa jestem ile w nim jest olejku arganowego w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię ten olejek, ale trafiłam na jakąś ferelną pompkę, która się zacina :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja go jeszcze nie używałam, ale czeka w szafce na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń