piątek, 9 maja 2014

Cudowny zapach zielonej herbaty ...Moje dekorowanie

Witajcie!

O o o mamy lato....u mnie dziś pogoda piękna ,dopiero przyszłam ze spacerku z synkiem ....
Dziś przedstawię Wam bardzo pachnącą współpracę ,a mianowicie świeczkę o zapachu Zielonej herbaty ,którą dostałam w ramach współpracy z bardzo sympatyczną Panią Pauliną ze sklepu Moje dekorowanie...


                  Moje dekorowanie...by żyło się piękniej 





Sklep ten oferuję nie tylko piękne i bardzo oryginalne świeczki,ale również szeroką gamę ozdób ze styropianu,wstążki,kwiatuszki,wianki ...i wiele dodatków z których stworzycie cudowne ozdoby do Waszego domu.

Od dawna wiecie ,że uwielbiam różnego rodzaju świeczki zarówno te małe jak i duże,dlatego Pani Paulina zrobiła mi bardzo piękną niespodziankę .
A teraz zobaczcie jak wygląda moja kolejna świeczka do ogromnej kolekcji ...



Świeca ta jest to typowy słupek,z pięknym zdobienie z przodu.
Bardzo ładnie zapakowana,stanowi idealny prezent na różne okazje.


Wspaniały zapach Zielonej herbaty działa bardzo relaksująco ...Świeca pachnie bardzo naturalnie i dość intensywnie.


Jeżeli podoba Wam się taka świeczka i chcecie ,aby Wasz dom od samych drzwi witał pięknym i bardzo orientalnym zapachem Zielonej herbaty zapraszam do odwiedzenia sklepu TUTAJ i zapoznania się z ich ofertą ...Na pewno ,każdy z Was znajdzie coś specjalnego,coś co sprawi uśmiech na Waszej twarzy...


Od dziś moim ulubionym zapachem jeśli chodzi o świeczki jest ten...niepowtarzalny zapach Zielonej herbaty ...

Zapach ,który sprawia ,że żyje się piękniej ...



Moje dekorowanie...

Kochani życzę miłego dzionka :*



37 komentarzy:

  1. uwielbiam każdego rodzaju świece i tą chętnie bym powąchała i zapaliła u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj a mi szkoda palić bo jest cudowna a zapach i tak się unosi

      Usuń
  2. Ale się pięknie prezentuje ta świeczka! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sliczna jest ,na żywo jeszcze ładniejsza

      Usuń
  3. Świeczka przepięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna świeca. lubię małe elementy, które mocno zmieniają wnętrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadza mała rzecz a zmienia wnętrze

      Usuń
  5. Świeca wygląda świetnie :). Bardzo ładnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna świeca :) zapach musi być przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W takich świecach można się zakochać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam bzika na punkcie takich cacuszkow

      Usuń
  8. Uwielbiam takie akcenty w mieszkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładna, też by mi się przydała taka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam różnego rodzaju świece :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie świece :) Aż szkoda jej palić :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi by żal było ją rozpakować :) Ale zapach zielonej herbaty bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świeca zachwyca swoim wyglądem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne świece, tez uwielbiam mieć w domu świece zawsze kupuję nie moge się oprzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna jest, a zapach musi być piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana zapach jest cudowny i ci najważniejsze bardzo naturalny

      Usuń
  16. Wygląda ślicznie i zapach na pewno też by mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł na zapach świeczki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Wolę coś mniejszego jeśli chodzi o świece, ale faktycznie ładnie wygląda na komodzie :) Jestem ciekawa zapachu, bo szukam właśnie czegoś przyjemnie lekkiego i wiosennego.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam świece, a ta prezentuje się uroczo :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiamy takie naturalne zapachy, a prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach zielonej herbaty ! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach zielonej herbaty to jeden z najbardziej kojących mnie zapachów. Kocham.

    OdpowiedzUsuń