piątek, 9 października 2015

LashVolution-zapowiedź testów



Twoje naturalne rzęsy są krótkie i cienkie? Wypadają w nadmiernej ilości? Próbowałaś nawet najdroższych tuszów do rzęs, ale Twoje rzęsy wciąż nie przypominają tych, które znasz z reklamy?

Twoje poszukiwania rozwiązania właśnie dobiegły końca – LashVolution to serum do rzęs stworzone specjalnie dla Ciebie. Jego skuteczność potwierdzają badania, które wykazały, że 90% badanych kobiet zauważyło wyraźne wydłużenie rzęs...



Czy rzeczywiście moje rzęsy staną się tak długie, że będzie można gołym okiem zobaczyć różnice?tego już niebawem sama się dowiem ponieważ od kilku dni, codziennie używam LashVolution!
Również kilka dni temu dostałam to małe cudo, które przywędrowało do mnie pięknie i bardzo oryginalnie zapakowane.
Serum znajdowało się w białym pudełku ze specjalną dedykacją dla mnie.Po otwarciu okazało się, że jest tak ukryte kolejne, nie co mniejsze pudełko...
Zafoliowane...
W tym nie co mniejszym pudełeczku znajdowała się to oto małe serum, które ma za zadanie wydłużyć moje rzęsy i cieszyć się efektem przez długi czas....



Kochani zostawiam Was ze zdjęciami a już nie długo zobaczycie pierwsze efekty działania LashVolution i moje rzęsy w roli głównej!