piątek, 30 października 2015

Dom i wnętrze, dekoracyjne naklejki ścienne


 Już w kilka minut możesz zmienić wystrój i sprawić, aby Twoje mieszkanie odżyło. To proste rozwiązanie, w którym nawet przy niewielkim budżecie możesz wyczarować coś naprawdę niepowtarzalnego. Uzyskasz ciekawy efekt, zdecydowanie wyróżniając Twoje mieszkanie/dom na tle innych. A wszystko to za sprawą naklejek i szablonów ściennych.



W moim domu króluje styl skandynawski.Biel połączona z czernią i szarością...
Napisy w ramkach, piękne ozdoby z drewna a od niedawna ...cytat, który pochodzi z internetowego sklepu Akatja.
Od kilku tygodni szukałam czegoś co zastąpi obraz z napisem.Potrzebowałam rzeczy oryginalnej, w kolorze czerni, coś co sprawi uśmiech na twarzy innych i wywoła zachwyt.



Przeglądając ofertę sklepu Akatja trafiłam na śliczne, bardzo wymowne cytaty.Nie wahając się dużej zdecydowałam się na ten "Home Is where everyone loves you".Na koniec zdecydowałam się na naklejkę na przedpokój z napisem "Nie zapomnij o " i przedmiotami o których przed wyjściem trzeba pamiętać...
Muszę przyznać, że ta ostatnia naklejka jest bardzo  oryginalna..
Po kilku dniach dostałam swoje wymarzone ozdoby zapakowane w kartonową tubę.To bardzo ważne aby w czasie transportu nic nie zostało pogniecione.
Naklejki na ścianę mocuje się w bardzo prosty sposób.Wystarczy przyłożyć naklejkę do ściany, dociskając odklejony fragment ściereczką.
 Przy większej naklejce - jedna osoba (lub dwie) przykłada naklejkę, kolejna dociska ściereczką.
Po odklejeniu całości papieru wyrzuć go, a naklejkę z folią transportową jeszcze raz,  dociśnij do ściany używając miękkiej ściereczki lub palców.Należy potem powoli odrywać folię  transportową - mniejsze elementy naklejki możesz dodatkowo docisnąć do ściany.
I gotowe!

Nie będę Was więcej zanudzać...sami zobaczcie jak wspaniale prezentują się na ścianie...