środa, 14 października 2015

MaMy kalendarz....mamy plan!



Czas tak szybko ucieka...
Jeszcze trzy miesiące i będziemy świętować Nowy Rok!
Ale przed tym jest masę wydarzeń o których nie mogę zapomnieć a jako zapracowana mamusia często mi się to zdarza...



Z pomocą przywędrował do mnie  MaMy kalendarz -stworzony przez Panią Anię i Agnieszkę.
Cudowna szata graficzna i bardzo dobra jakość to tylko dwie z wielu zalet tego pomysłowego kalendarza.
Do tego cudownego kalendarza dołączonych jest kilka ciekawych gadżetów, które ułatwią Nam zapisywanie i zaznaczanie ważnych spraw, wizyt czy wyjazdów.

Tak więc zaczynam od rzeczy najważniejszej....

-Pisaka, który jest przyczepiony do kalendarza.Jak dla mnie jest to rozwiązanie genialne ponieważ nigdy nie leżał on tam gdzie powinien.
Kolejna pomysłowa rzecz to...



- Przezroczysta nakładka na której możemy wpisać swoje imiona i zaznaczyć powtarzające się zajęcia.
Powiem, że jest ona bardzo praktyczna i pomocna.


-Naklejki, za pomocą których zaznaczymy umówione wizyty np u fryzjera czy służbowy wyjazd.
Naklejki to np. nożyczki ze szczotką, słuchawki za pomocą których zaznaczymy wizytę u lekarza czy narysowany ząb-za pomocą którego zaznaczymy wizytę u dentysty.Naklejek jest bardzo dużo więc nie musimy martwic się, że nam ich zabraknie.



Mój synek był bardzo szczęśliwy , kiedy razem nalepialiśmy serduszka, prezenty w miejscach urodzin czy samochód  w miejscu przeglądu.

Kolejnym fajnym gadżetem dołączonym do kalendarza jest plan lekcji. Oliwierek jeszcze nie chodzi do szkoły, ale jeśli macie dzieci w wieku szkolnym możecie nalepić go na nakładkę.


Na każdej stronie znajduje się karta kalendarza oraz lista spraw do załatwienia, która możecie potem oderwać od całości.
Ja użyłam jej jako listę zakupową :) i zabieram ją ze sobą na zakupy!

Resztę listy wykorzystałam jako menu dla mojego synka.Uwielbiam codziennie wymyślać nowe potrawy!


Kalendarz możemy powiesić w dowolnym miejscu.Ja swój zawiesiłam w kuchni dzięki niemu nie tylko mam wszystko pod ręką, ale również stanowi świetną ozdobę mojej kuchni dzięki ślicznej szacie graficznej.
Jest bardzo elegancki i funkcjonalny!
Jeżeli chcecie mieć swój własny kalendarz zapraszam do sklepu MaMy kalendarz.
Znajdziecie w nim trzy warianty:
Pierwszy kalendarz BASIC, drugi STANDARD i trzeci PREMIUM.
Mój kalendarz to STANDARD ...

Kochani a teraz zostawiam Was z całą masą zdjęć! Sami zobaczcie jak wspaniale prezentuje się...




Kalendarz-MaMy kalendarz