piątek, 2 października 2015

Miesięczny przegląd bloga, Wrzesień!



Czas tak szybko biegnie...
jesień jest już z nami i to niestety widać doskonale!Liście opadają, na dworze zimno i deszczowo!
Sezon kominkowy w pełni rozpoczęty...
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam kolejny przegląd miesiąca, tym razem września.
Jesteście ciekawi co takiego działo się w tym miesiącu na moim blogu?jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...

1.Kosmetycznie...


W tym miesiącu dość dużo było wpisów kosmetycznych.Zdecydowanie faworytem miesiąca września zostaje krem marki Evree 30+.Sprawdza się wyśmienicie.
Więcej o nim przeczytacie TUTAJ.

2.Strefa dziecka...


O tym temacie pisałam wiele razy,Ale najlepiej wśród wszystkich wpisów cieszył się o rowerku biegowym marki Milly Mally.Czy warto w niego zainwestować?
Ja sądzę, że warto a dlaczego?
Zapraszam TUTAJ.

3 Moda dziecięca...


W tym miesiącu nie było za wiele tego tematu ponieważ pogodę mamy paskudną i na dworze nie spędzaliśmy zbyt wiele czasu, ale udało nam się zrobić ciekawe zdjęcia ślicznego i niesamowicie miękkiego komina marki Little TO-TO.
Więcej o nim przeczytacie TUTAJ.

4.Wydarzenie...


Z pewnością największym wydarzeniem jest Meet Bauty, największa konferencja blogerów i vlogerów urodowych na którą dostałam zaproszenie! Cała konferencja odbędzie się w Warszawie!Bilety zakupiłam i już nie mogę doczekać się kiedy Was poznam!
Więcej o tym wydarzeniu TUTAJ

5.Dom i wnętrze...


Wpisów na ten temat na moim blogu jest co raz więcej z tego powodu, że sami piszecie do mnie, aby pokazać gadżety, które sama robię lub kupuję.
Zdecydowanie w tym miesiącu numer jeden w moich domowych nowościach jest drewniany napis Monika.Więcej o nim przeczytacie TUTAJ!

6.Mój styl...


W tym miesiącu nie było stylizacji, ale pokazałam Wam śliczną bransoletkę marki Soufeel, która oczarowała mnie ślicznymi, srebrnymi charmsami!Uwielbiam ją...
Więcej o niej przeczytacie TUTAJ.


Kochani i to byłoby na tyle.
Mam jeszcze dla Was małą niespodziankę.Już niebawem na moim fanpagu konkurs, który organizuję z kosmetyczną, renomowaną marką!Jaką?....
Obserwujcie bacznie mojego bloga!