poniedziałek, 7 września 2015

Soufeel, bransoletka moich marzeń



Będąc małą dziewczynką chyba każda z Nas zakładała na ręce śliczne, kolorowe bransoletki, które wywoływały uśmiech na twarzy....
Do dnia dzisiejszego każda zakupiona bransoletka wywołuję wielkiego banana...
Ale tylko szczególne potrafią wzbudzić zachwyt swoim urokiem.
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam bransoletkę znanej i renomowanej marki Soufeel, która przywędrowała do mnie prosto z USA.

                                                     SOUFEEL - Prawdziwy Sklep jubilerski


Wchodząc na stronę marki Soufeel od razu wiedziałam, że sama zaprojektuję swoją własną bransoletkę, która będzie nawiązywała do mojej osoby.
Zdecydowałam się na bransoletkę  z pięcioma charmsami...



Pierwszy z nich to serduszko z napisem Love z dwiema literkami wysadzanymi kryształkami-miłość dla mnie jest najważniejszą rzeczą!



Drugi charms to również serduszko, gdzie po jednej stronie jest napis     a po drugiej narysowana rodzina-taka jak moja!




Trzeci charms to aparat fotograficzny-uwielbiam robić zdjęcia co widać na moim blogu. 



                 Czwarty charms to torebka-chyba nie muszę pisać dlaczego ją wybrałam...



Ostatni charms to czerwona walizka, która będzie przypominać mi o moich marzeniach podróżowaniu po najdalszych zakątkach świata...



Zarówno bransoletka jak i same charmsy są wykonane ze srebra.Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości, dokładności jeśli chodzi o najdrobniejszy szczegół.



Na stronie Soufeel możecie również zakupić inne również cudowne charmsy.Wybór jest naprawdę trudny bo wszystkie mają to coś, co sprawia, że są niepowtarzalne.

Bo przecież  Soufeel spełnia marzenia...













18 komentarzy: