wtorek, 6 października 2015

Tajemnicza przesyłka od Hooy...



Kochani kilka dni temu dotarła do mnie bardzo tajemnicza, nie co zagadkowa przesyłka a mianowicie białe pudełko z czarnym Hip-Hopowym mężczyzną i napisem....Hooy!



Pudełko bardzo oryginalne, niespotykane jak nazwa marki...
Pewno większość z was domyśla się, że chodzi o znaną i renomowaną markę obuwia oraz odzieży, ale ja do samego końca nie wiedziałam jak moje testowe buty będą prezentować się!



Zanim otworzyłam pudełko zastanawiałam się czy będą zielone, seledynowe ...takie , które będą do mnie pasować.
Marka bowiem oferuje szeroką gamę kolorystyczną zarówno butów, koszulek jak również dresów.
Jako, że osobiście nie jestem maniaczką tego typu obuwia bardzo się ucieszyłam, gdy zostałam wybrana by móc  przetestować nowość Hooy Spider.
Kochani tak więc sami zobaczcie co znajdowało się w tym tajemniczym, nie co raperskim pudełku...



Kolor jak najbardziej podoba mi się i już niebawem pokażę Wam je w całej okazałości!

Znacie markę Hooy?Podoba Wam się kolor moich butów?