czwartek, 8 października 2015

Bloker-moje nowe odkrycie



Dla osób oczekujących wielogodzinnej ochrony i pełnego komfortu przez cały dzień, odpowiedni będzie antyperspirant. Zawarte w preparacie składniki (głównie związków glinu), pod wpływem temperatury i wilgoci tworzą żel, który osadza się w ujściu gruczołu potowego (porze), ograniczając w ten sposób ilość wydzielanego potu. Antyperspirant powinien być stosowany raz dziennie (najlepiej po porannym prysznicu) i wyłącznie w okolicy pach. Do wyboru są preparaty w sztyfcie, kulce lub spreju, o konsystencji żelu lub płynnego kremu.
W dniu dzisiejszym chcę Wam przedstawić moje nowe odkrycie a mianowicie bloker marki Ziaja.



Wielokrotnie przechodziła obok niego w Drogerii, ale jakoś nie miałam na niego ochoty.
Czytając wasze blogi, natrafiłam  na ten bloker i zachwycona pozytywnymi opiniami skusiłam się na jego zakup....

Od producenta...

Ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu
Zapewnia długotrwałe uczucie świeżości
Bez zapachu
Nie pozostawia śladów na ubraniu
Preparat testowany dermatologicznie alergologicznie
Działanie blokujące
skutecznie redukuje nadmierne pocenie
ogranicza wydzielanie potu i przykrego zapachu
zapewnia długotrwałe uczucie świeżości



Sposób użycia
Używać przez 2-3 dni na noc, na czystą i suchą skórę pod pachami.
Następnie stosować 1-2 razy w tygodniu.
Nie należy aplikować preparatu powtórnie rano.
Nie stosować na skórę podrażnioną i po depilacji.

Moja opinia...

Bloker znajduje się w typowym dla większości antyperspirantów opakowaniu, roll on.Na opakowaniu  znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.
Ma bardzo przyjemny, świeży zapach, który bardzo długo utrzymuje się na skórze.
Nie pozostawia białych śladów,.
Muszę przyznać z czystym sumieniem, że jest to jeden z najlepszych dezodorantów jakich miałam.




Skutecznie radzi sobie z potem.Moja skóra stała się bardziej delikatna.Bloker co najważniejsze nie podrażnia ani nie uczula.
Ja używam go zarówno rano jak i po kąpieli wieczornej.
Cena również należy do tych niższych bo w Rossmannie zapłaciłam ostatnio za niego ok.6,50zł.
Od kilku tygodni stał się nieodzownym elementem codziennej higieny!!!
Jest rewelacyjny-polecam!!!