poniedziałek, 12 października 2015

Kobo Professional, Ideal Volume Mascara (Pogrubiający tusz do rzęs)



Malowanie rzęs to ten element przygotowanie makijażu, który kobiety wykonują najczęściej i najchętniej, ponieważ perfekcyjnie wytuszowane rzęsy błyskawicznie dodają uroku. Lubimy mieć pomalowane, zalotnie lekko podkręcone rzęsy, nawet jeśli idziemy tylko do kiosku.



W dniu dzisiejszym chcę Wam przedstawić maskarę, którą mam zaledwie parę dni a już podbiła moje serce.
Mowa tutaj o maskarze marki KOBO, która pochodzi z Drogerii Natura...

Od producenta...

Idealna aplikacja, perfekcyjnie rozdzielenie i zwiększenie objętości rzęs dzięki modelującej, silikonowej szczoteczce. Elastyczna formuła tuszu nie kruszy się i nie rozmazuje. Zawiera aktywne składniki pielęgnacyjne i regenerujące strukturę rzęs: proteiny pszeniczne, hydrolizat keratyny, D-pantenol, wosk Carnauba.



Moja opinia...

Tusz ma bardzo fajną, silikonową, niewielką szczoteczkę, która genialnie podkreśla rzęsy oraz w cudowny sposób rozdziela je. Mimo małych rozmiarów delikatnie podkręca je oraz pogrubia.



Jest to pierwszy tusz do rzęs z którym mam styczność mimo, że nakładam trzy warstwy nie skleja ich a wydłuża.
Tusz nie kruszy się i nie rozmazuje.



Musze przyznać, że jestem mile zaskoczona bo już myślałam, że jest to kolejny, nie do końca trafny wynalazek tej marki.
Cena również należy do tych przyjemnych bo zapłacimy za niego ok.25 zł.
Szkoda tylko, że ten tusz dostępny jest w wersji limitowanej bo jest naprawdę świetny!

Znacie ten tusz?Jak się u was sprawdził?