wtorek, 13 maja 2014

Nowość od Celia-Pomadka do ust w kredce

Witajcie!

Ostatnio będąc na zakupach w drogerii Sekrety Urody zakupiłam Nowość ,która na początku wydawała mi się zwykłą pomadką o nie specjalnym kolorze.....lecz gdy tylko znalazła się u Mnie i pierwszy raz ją użyłam stała się nie rozłącznym kosmetykiem do podkreślenia koloru moich ust...

Bardzo lubię nowości jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju błyszczyki,pomadki i szminki do ust...Jak mam tylko okazję kupuję i sama je testuję.
A teraz zobaczcie tą maleńką i bardzo oryginalną pomadkę zaklętą w grubej i zabawnej kredce.



Opis produktu...

Pomadka w kredce, z wykńczeniem błyszczącym lub matowym, może być stosowana jako pomadka lub konturówka do ust. 

Pomadka ma odżywczą formułę pielęgnujacą usta, poprzez zawartość roślinnych olejków oraz masła Shea. Perfekcyjna kombinacja własciwości pielęgnacyjnych i pięknego koloru.


Moja opinia...

Pomadka znajduje się w wysuwanej kredce .Mój kolor to kolor 10 i jest bardzo delikatny i bardzo naturalny.Pomadka świetnie nadaje połysk na ustach,nie rozmazuje się i delikatnie je nawilża.



Cena bardzo przystępna , ja zapłaciłam za nią 5zł z groszami ,ale to dlatego ,że trafiłam na dzień  z 50% zniżką .Normalnie kupicie ją za ok.11,00zł .
Kredka zmieści się w każdej kieszeni,mimo ,że jest niewielka - jest bardzo wydajna.
Wystarczy raz pomalować usta a kolor utrzymuje się dosyć długo ,co również jest dużym plusem jeśli chodzi o pamadki.


Pomadkę bardzo fajnie aplikuje się na usta ,dzięki specjalnej końcówce.


Moim zdanie jest to jedna z lepszych pomadek jakie dotąd miałam.Na pewno jeszcze nie raz zagości u mnie .Możecie nabyć również inne kolorki ....
A tak oto prezentuje się na moich ustach...



Jak widzicie ja mam kolorek bardzo delikatny,mimo iż ,kredka wydaje się ciemniejsza - kolor jest na ustach o ton jaśniejszy.
Oczywiście jak najbardziej Wam ją polecam ....ze względu na dobrą jakość ,przystępną cenę oraz wspaniały efekt podkreślenia ust.

Kochani życzę miłego dnia:*
I oczywiście zapraszam na Moje rozdanie...

Moje rozdanie

Klik w zdjęcie i przejdziecie do mojego rozdania...

Buziaki:*




35 komentarzy:

  1. Podoba mi się taki delikatny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardziej przekonują mnie takie delikatne kolory niż mocne, mocne są fajne ale u kogoś :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ja również nie lubię mocnych kolorów,chyba ,że od święta

      Usuń
  3. Podoba mi się opakowanie oraz efekt na ustach. Cena w promocji świetna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena była kosmicznie niska ,dlatego pozostało bardzo nie wiele ,kobitki wybrały wszystkie

      Usuń
  4. Myślałam, że będzie ciemniejsza. Dla mnie trochę zbyt jasna :( Ale ogólnie ładny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana troszeczkę jest ciemniejsza ...może wina fotek

      Usuń
  5. Bardzo lubię takie nudowe odcienie:) Tym bardziej, że do Celiii mam wielki sentyment:) Szkoda, że teraz nie mam gdzie jej kupić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz ,bardzo fajna jest ...no to szkoda :(

      Usuń
  6. Podoba mi się efekt na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie się prezentuje na ustach :o) pomadki w kredce jeszcze nie miałam....

    OdpowiedzUsuń
  8. dobrze, że pomadka jest wysuwana, już się bałam ,że trzeba ostrzyć kredkę.Może kiedyś ją kupię jak będę pamiętała, szczególnie na promocji warto. Wolę bardziej intensywne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak wysuwana ,bo tak to odpada ....nie lubię temperowanych

      Usuń
  9. dość delikatna, w ogóle bym nie pomyślała, że masz ją na ustach taki ma odcień naturalny jakiś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha i tak ma być kochana ,naturalność to u mnie podstawa ,ale tak szczerze powiem ,że w rzeczywistości jest ciemniejsza

      Usuń
  10. bardzo ładny odcień <3

    OdpowiedzUsuń
  11. podoba mi się :D kolor w sam raz dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię delikatne kolory

      Usuń
  12. takie kredki do ust bardzo lubię i tą z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze pomadki w takiej formie, a szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Odcień jest bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  16. jeszcze w takiej formie nie miałam pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy kolor! chociaż u mnie bym go nie widziała :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Niestety nie wiem gdzie u mnie w mieście można kupić te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  19. wolałabym żeby miała jakiś mocniejszy odcień na ustach, ale i tak nie jest źle ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. ładnie wygląda na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny produkt,rozejrzę się za nim :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Myślałam, że na ustach będzie troszkę intensywniejsza, ale ten efekt też ładny, idealny na dzień :)

    OdpowiedzUsuń