poniedziałek, 19 maja 2014

Ananasowa kąpiel z gazetą w ręku

Witajcie!

Jakiś czas temu kupiłam gazetę Cosmopolitan oczywiście po tym jak zobaczyłam żel pod prysznic...żel jak żel ,ale ananasowy....! pomyślałam....zapach pewno sztuczny i nie naturalny....ale cóż 4,99 zł nie majątek więc oczywiście od razu znalazł się w moich dłoniach....Czy okazał się taki jak myślałam? o tym już za chwilę ...


Za tą gazetą nie za bardzo przepadam ..kupując ją liczyłam się tylko i wyłącznie z żelem a w szczególności z jego zapachem...

Opis produktu...




Żel pod prysznic Original Source o zapachu złotego, egzotycznego ananasa. Słodki i soczysty zapach, który orzeźwia ciało i umysł i przenosi Cię w krainę złotej rozkoszy. Powstał na specjalne życzenie klientów.
Produktu OS nie są testowane na zwierzętach.
Butelka nadaje się do recyclingu.



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Parfum, Polyquaternium-7, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazoly Dodecyl p-Cresol, Limonen, CI 15985, CI 19140.

                                   Moja opinia...

Żel znajduje się w plastikowej butelce z zamknięciem typu klik.Zaraz po otworzeniu z opakowania unosi się bardzo piękny ,egzotyczny i letni zapach dojrzałego ananasa ...jak dla mnie bajka....zapach jest cudowny...uwielbiam zresztą kosmetyki z owocowym zapachu...mówię od razu ,że zapach jest słodki ...nie każdy się z nim polubi.


Bardzo fajnie myje ,super się pieni...niestety zapach jest tylko podczas kąpieli a potem znika,nie pozostawia na skórze tego słodkiego i uroczego zapachu.Ale i tak jestem ogromnie szczęśliwa ,że poznałam tak świetny zapach ...polecam kąpiel z takim cudakiem w letnie,gorące dni....


Oczywiście jak najbardziej go polecam ...kąpiel z ananasem i gazetą w ręce uważam za udaną !!!
Pozdrawiam...ja zmykam na dalsze wędrówki ....oczywiście wasze blogi odwiedzę wieczorem :* buziaki:*



34 komentarze:

  1. A gdzie zdjęcia z kąpieli? ;) :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wiesz co ...:DDDDDDD takie focie :DDDDD nie wolnoooo:D

      Usuń
  2. Czyli super zakup za niewielkie pieniądze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam jeden ale jakoś te żele mnie nie ruszaja, a gazete lubie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem zapachu tego żelu.

      Usuń
  4. Ja uwielbiam cosmo ;D Ale nie załapałam się na ten z żelem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. niestety nie dostałam tej gazety nigdzie z dodatkiem, patrzą jak na kosmitkę

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawy żel jak za tak niska cenę:)
    i bardzo fajny tytuł posta wymyśliłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. O przegapiłam taką okazje:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Cosmo bardfzo lubię, ale OS nieeeee :<

    OdpowiedzUsuń
  9. ja na razie miałam tylko zapach kaktusa, też polecam dobrze się pieni.

    OdpowiedzUsuń
  10. a pojemność żelu jest taka sama czy mniejsza jakaś wersja mini? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Za tą cenę sama bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nigdzie nie znalazłam takiego połączenia :(.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się nie udało kupić gazety z OS :o( A zapach ananasa musi piękny być. :o)

    Zapraszam na candy http://konsumentka-anula.blogspot.com/2014/05/bransoletkowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie żele OS ładne zapachy maja

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, za taką cenę dwie przyjemności :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam te żele , najbardziej za ich zapachy właśnie , a ananasowego jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam OS! sa boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Spoko są ich żele, ale w tej wersji nie mieliśmy, zapach ananasa uwielbiamy!
    Dzięki Monia:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Chciałam kupić tą gazetę z żelem, ale niestety nigdzie już jej nie było :(

    OdpowiedzUsuń
  20. O kurcze dzięki za info rozejrzę sie za nimi, akurat żel pod prysznic mi sie przyda!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi nie przypadł do gustu. Owszem, pachnie ładnie, ale tak jak sama napisałaś zapach zaraz się ulatnia. Do tego moim zdaniem bardzo słabo się pieni, miałam w rękach lepsze żele. Tego na pewno więcej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń
  22. ale mam na niego ochotę ach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. oj muszę rozejrzeć się za gazetą z tym żelem, chętnie wypróbuję :) może jeszcze gdzieś dostanę ją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie dostałam już nigdzie tej gazety :(

      Usuń
  24. kupiłam Cosmo tylko dla tego żelu i faktycznie super pachnie i bardzo dobrze sprawdza się pod prysznicem
    a gazeta okazała się być nawet ciut lepsza niż Joy, którą kupiłam dla żelu Luksja ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi by nie przypadł go gustu, nie lubię zapachu ani smaku ananasa

    OdpowiedzUsuń