poniedziałek, 19 maja 2014

Ananasowa kąpiel z gazetą w ręku

Witajcie!

Jakiś czas temu kupiłam gazetę Cosmopolitan oczywiście po tym jak zobaczyłam żel pod prysznic...żel jak żel ,ale ananasowy....! pomyślałam....zapach pewno sztuczny i nie naturalny....ale cóż 4,99 zł nie majątek więc oczywiście od razu znalazł się w moich dłoniach....Czy okazał się taki jak myślałam? o tym już za chwilę ...


Za tą gazetą nie za bardzo przepadam ..kupując ją liczyłam się tylko i wyłącznie z żelem a w szczególności z jego zapachem...

Opis produktu...




Żel pod prysznic Original Source o zapachu złotego, egzotycznego ananasa. Słodki i soczysty zapach, który orzeźwia ciało i umysł i przenosi Cię w krainę złotej rozkoszy. Powstał na specjalne życzenie klientów.
Produktu OS nie są testowane na zwierzętach.
Butelka nadaje się do recyclingu.



Skład: Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamidopropyl Betaine, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Parfum, Polyquaternium-7, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Styrene/Acrylates Copolymer, Benzotriazoly Dodecyl p-Cresol, Limonen, CI 15985, CI 19140.

                                   Moja opinia...

Żel znajduje się w plastikowej butelce z zamknięciem typu klik.Zaraz po otworzeniu z opakowania unosi się bardzo piękny ,egzotyczny i letni zapach dojrzałego ananasa ...jak dla mnie bajka....zapach jest cudowny...uwielbiam zresztą kosmetyki z owocowym zapachu...mówię od razu ,że zapach jest słodki ...nie każdy się z nim polubi.


Bardzo fajnie myje ,super się pieni...niestety zapach jest tylko podczas kąpieli a potem znika,nie pozostawia na skórze tego słodkiego i uroczego zapachu.Ale i tak jestem ogromnie szczęśliwa ,że poznałam tak świetny zapach ...polecam kąpiel z takim cudakiem w letnie,gorące dni....


Oczywiście jak najbardziej go polecam ...kąpiel z ananasem i gazetą w ręce uważam za udaną !!!
Pozdrawiam...ja zmykam na dalsze wędrówki ....oczywiście wasze blogi odwiedzę wieczorem :* buziaki:*