piątek, 16 maja 2014

Pastelowo na paznokciach

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam dwa lakiery ,które zakupiłam ostatnio będąc w Galerii.Pierwszy z nich znacie jest to lakier Lady by bell w kolorze miętowym natomiast drugi z nich to  lakier do paznokci Rimmel "I love lasting finish - Lemon drop".
Od zawsze podobały mi się pastele zarówno jeśli chodzi o modę jak rownież pastele w kosmetyce tzn na paznokciach.Bardzo długo poszukiwałam lakieru,który nie będzie odpryskiwał i szybko schodził ....czy znalazłam ?....tak i to całkiem przypadkiem w biedronce ....za całe 5,99 zł .



I w dodatku na pazurkach wygląda obłędnie ....oba są śliczne ...ale czy oba aż tak trwałe? o tym za chwilę się przekonacie...

Pierwszym lakierem ,którego Wam przedstawię jest lakier Lady by bell i to właśnie on jest tym lakierem ,który utrzymuje się na paznokciach bardzo długo .

                                  Lady be bell...



Szybkoschnący lakier do paznokci. Ekskluzywna kolekcja lakierów do paznokci! Trwały, szybkoschnący lakier do paznokci o niewiarygodnym połysku, utrzymującym się zadziwiająco długo! Doskonale kryje już przy pierwszej warstwie! Unikalna formuła lakieru sprawia, że rozprowadza się on niezwykle szybko i gładko, nie pozostawiając smug i zacieków! Specjalny szeroki pędzelek ułatwia aplikację!




Lakier ten jest moim numerem jeden jeśli chodzi o trwałość na paznokciach,wystarczy nałożyć jedną warstwę ,aby pokryć płytkę paznokcia.Nie odpryskuję,u mnie wytrzymał cztery dni bez żadnych rys i odprysków.



Jaki widzicie kolor jest śliczny,delikatny i co najważniejsze pastelowy...

Kolejnym lakierem ,który widzicie na pazurkach jest lakier Rimmel I love lasting finish w kolorze cytrynowym.



Lakier do paznokci Rimmel I Love Lasting Finish to unikalna,
intensywna barwa, nawiązująca do najnowszych trendów.
To obowiązkowa pozycja w kosmetyczce każdej kobiety lubiącej bawić się modą. Jest trwały, nie odpryskuje i nie odbarwia paznokci. Soczysty lemon, doda charakteru każdej stylizacji.
Podążaj za trendami i stwórz swój London Look dzięki ultra-kolorowym lakierom


Jeśli chodzi o ten lakier kolor jest śliczny z połyskiem .Co do trwałości powiem tak ...mam go na paznokciach drugi dzień i jak na razie nie odpryska.Cena lakieru to ok.10zł .




Jak widzicie oby dwa lakiery bardzo ładnie prezentują się na pazurkach w rzeczywistości wyglądają jeszcze lepiej.Jedynym minusem lakieru Z Rimmela jest to iż musiałam nałożyć trzy warstwy ,aby wyrównać kolor ....za pierwszym razem zrobiły się zacieki...





Po lakier Z bell sięgnę na pewno nie jeden raz i już w sobotę planuje zakup kolejnych kolorów natomiast jeśli chodzi o Rimmel to nie wiem ,może...ale raczej wolę poszukać czegoś lepszego ,co pokryje za pierwszym bądz drugim razem moje paznokcie.

Kochani życzę miłego dnia i zapraszam na moje rozdanie ...




51 komentarzy:

  1. ładne połączenie, lubię pastelowe kolory

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ale na moich niestety krótkich paznokciach takie kolory nie wyglądają za dobrze:( niestety

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na bardzo krótkich lepiej wygladają mocniejsze kolory

      Usuń
  3. Świetnie się ze sobą mają te kolorki ślicznie :)
    Rimmel,uwielbiam lakiery z tej firmy :)
    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)
    ___________________________
    www.stylowo40.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe połączenie, choć te kolory nie są moimi ulubieńcami na pazurkach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzy warstwy to dla mnie za dużo. Ale prezentują się oba świetnie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również, ale kolorki są naprawdę ładne szczególnie ten Rimmel :)

      Usuń
  7. Takie pastelowe kolory są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczny ten żółciutki, no i te pomalowanie paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. super połączenie, podoba mi się żółtawy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie kolorki na wiosnę idealne :)
    masz rewelacyjne zdjęcia :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lakiery wyglądają bardzo ładnie ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. tez zolty jest przepiekny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tego żółtka mam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie na paznokciach dłużej niż jeden dzień to nic się nie trzyma nawet te lakiery z wyższej półki :) kolorki super idealne na lato :) !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze te z wyższej się trzymają wręcz jest odwrotnie :D

      Usuń
  16. Mam podobny miętowy lakier, piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  17. uwielbiam takie delikatne kolorki na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne połączenie kolorków ! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie to przedstawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne letnie połączenie

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię taki "zgaszony"odcień żółtego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładny efekt, mam taki sam pastelowo-żółty lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolory same w sobie są urocze, jednak na paznokciach ich u siebie nie widzę. Wszelkie zielone, miętowe, żółte i różowe...nie, nie moja bajka niestety.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam pastelowe paznokcie ! latem to wręcz obowiązkowe odcienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale prześliczne kolorki! Idealne na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe, wiosenne połączenie kolorów :) Od czasu do czasu i ja po takie sięgam :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  27. Ten żółciutki jest piękny!
    Świetnie razem współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale ślicznie wygląda to połączenie :) Bardzo lubię takie pastelowe kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oba kolory są bardzo ładne i wspaniale ze sobą współgrają :)

    OdpowiedzUsuń
  30. miałam podobny do tego pierwszego:)

    OdpowiedzUsuń