sobota, 3 maja 2014

Delikatne oczyszczenie z tonikiem Ziaja

Witajcie!

Dziś przedstawię Wam tonik ,który należy do tych tańszych ,ale jak najbardziej skutecznych. Tonik ten już dłuższy czas był w moim posiadaniu ,ale jakoś nie używałam go ,do czasu....



Opis produktu...

Tonik antybakteryjny dla cery zanieczyszczonej, skłonnej do wyprysków. Łagodnie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory, intensywnie nawilża naskórek. Stosowany systematycznie ogranicza wydzielanie sebum. Przygotowuje skórę do dalszych zabiegów pielęgnacyjnych. Nie zawiera alkoholu. 


Skład: Aqua (Water), Glycerin, Panthenol, Propylene Glycol, Mentha Piperita Extract, Porphyra Umbilicalis Extract, Allantoin, Butylene Glycol, PEG-60 Almond Glycerides, Caprylyl Glycol, Carbomer, Nordihydroguaiaretic Acid, Oleanolic Acid, PPG-26-Buteth-26, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Sodium Benzoate, 2-Bromo-2-Nitropropane-1,3-Diol, Perfum (Fragrance), Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Benzyl Salicylate, Geraniol, Citronellol, Citric Acid. 

Moja opinia...
Tonik zakupiłam w aptece za ok .7 zł ....cena bardzo ,ale to bardzo niska za tak fajny i delikatny tonik.Znajduje się on w plastikowej butelce z otwieraniem typu klik.


   Jego największą zaletą jest jego delikatność,bardzo fajnie oczyszcza,nie podrażnia mojej skóry.I wielki plus za to iż nie posiada w składzie alkoholu,więc jego zapach nie jest specjalnie zły.



Tonik również delikatnie nawilża ,nie wysusza skóry.


Kochan jak najbardziej go wam polecam .U mnie sprawdza się świetnie więc na pewno do niego jeszcze nie raz wrócę .
Pozdrawiam
I kochani zapraszam na moje rozdanie!!!

Moje rozdanie

Życzę miłego dzionka:*




35 komentarzy:

  1. fajny,niedrogi produkt.Ja używam hydrolatu oczarowego i nie zamienię go póki co na nic innego :)
    Pozzdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś używałam kosmetyków z tej serii, chyba znów do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerze ja mam krem i żel z Ziaji z tej serii , i sprawdza się rewelacyjnie, własnie dzisiaj o tym parę słów napiszę : ) Super sprawa, bo robi z twarzą to co powinien ; ) Zapraszam dzisiaj na live z blogerkami który odbędzie się o godzinie 19:00 . Link : https://www.youtube.com/watch?v=ujYdA74Bcbg : ) Serdecznie Zapraszam : )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mieliśmy kiedyś maskę z tej serii - fajna była bardzo!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam go ;)) Jest świetny naprawdę polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie miałam jeszcze przyjemności stosować tego toniku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się przerzuciłam na wodę termalną :-) Wieki już nie używałam Ziaji ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię produkty Ziaji :) są super

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też lubię tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego toniku ale bardzo chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam go jak byłam w gim ;D teraz jakoś mnie nie kusi ;d

    OdpowiedzUsuń
  12. Toniku nigdy Ziajowego nie miałam... ale inne ich produkty się u mnie sprawdziły :o)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ziaja ma sporo fajnych produktów w niskich cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ostatnio się zraziłam do marki Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś go używałam i miło wspominam :) Może jeszcze kiedyś do niego wrócę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. szukam delikatnego toniku bez alkoholu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja miałam kiedyś krem z tej serii i pamiętam, że jego zapach bardzo mi się podobał

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo fajny zapach i nie ma alkoholu

      Usuń
  18. U mnie się niestety nie sprawdzil, nie zauwazylam zadnych zmian na plus po jego stosowaniu. Wole chyba produkty tego typu z garniera.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo chętnie go wypróbuję, bo lubię Ziaję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś używałam kosmetyki z tej serii ziaji, gdy byłam nastolatką. teraz moja skóra jest sucha a zamiast toników używam hydrolaty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj a ja mam skórkę mieszaną więc taki tonik to coś dla mnie

      Usuń
  21. Nie miałam go nigdy, ale też kupuję toniki jak już to w aptece

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio zdecydowałam się na tonik od Fitomed i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. nie miałam tego toniku, ale miałam kiedyś maseczkę z tego ziaja nuno i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mam potrzeby stosowania toniku antybakteryjnego, jednak same w sobie toniki Ziaja bardzo lubię - szczególnie ogórkowy.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ziaja to świetna marka!
    Ja często lubię wracać do toniku ogórkowego i aloesowego.

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakoś Ziajka mnie w temacie toników nie przekonuje :(

    OdpowiedzUsuń