czwartek, 10 marca 2016

Diagnosis, Regital, wspaniały upominek na Dzień Kobiet



Jeśli marzą nam się piękne i zadbane dłonie z kremem do rąk nie powinnyśmy się rozstawać ani na chwilę! Zwłaszcza jesienią i zimą. 
Tak sama jest w przypadku pomadki, która powinna znajdować się w każdej kobiecej torebce ...
8 marca mamy już za pasem, dlatego dziś postanowiłam Wam przedstawić śliczny i uroczy zestaw marki Regital, który dostałam w prezencie od firmy Diagnosis. Bardzo miło jest, gdy firmy z którymi współpracujemy na co dzień pamiętają o Nas w ważnych dniach.




W skład zestawu wchodzi pomadka oraz krem do rąk, który swoim rozmiarem idealnie pasuje do torebki.
Krem do rąk miałam już w wersji "większej", dlatego dziś napisze o nim kilka słów.

Nawilżająco odżywczy krem do rąk i paznokci


Nawilżająco – odżywczy krem do rąk i paznokci przeznaczony do skóry delikatnej, przesuszonej, wymagającej intensywnej pielęgnacji.


Zawarty w kremie olejek rycynowy intensywnie nawilża, witamina E odżywia 
a keratyna odbudowuje skórę dłoni i paznokcie. Krem stosowany regularnie zmniejsza skłonność paznokci do rozdwajania. 


Starannie dobrany skład chroni dłonie i paznokcie przed wpływem czynników atmosferycznych, czy detergentów.

Moja opinia
40ml kremu znajduje się w typowym opakowaniu dla większości kremów. Tak jak napisałam powyżej jest to wersja do torebki. Na nim znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu i zastosowania.



Krem ma bardzo ładne, kolorowe opakowanie. Ma śliczny zapach i mimo niewielkiego rozmiaru jest bardzo wydajny.
Świetnie nawilża, wygładza i zmiękcza skórę dłoni. Jest ona miła w dotyku.
Nie podrażnia oraz nie uczula. 
Ma delikatną konsystencję. bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego nalotu.
Jak dla mnie jest OK!



Znacie ten krem? Lubicie?



22 komentarze:

  1. To bardzo miły gest ze strony firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hmm ciekawie wygląda ten zestawik i szata graficzna śliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ładna :) też mi się bardzo podoba :)

      Usuń
  3. Zainteresowałaś mnie tymi produktami,a ich szata graficzna wygląda bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło dostawać upominki, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super upominek! ;) Uroczo wygląda ten zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  6. Upominki są zawsze mile widziane, tego produktu nie znam, nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo przyjemny zestaw i miła niespodzianka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny gest ;) i miła niespodzianka

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem fajny ten krem jest.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna niespodzianka. Oby więcej takich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie znam go ale już mnie skusił ładnym opakowaniem :)
    pozdrawiam
    yakie-fayne.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda bardzo ładnie, choć sama bym się na niego nie skusiła, ponieważ nie używam tego typu produktów, jedynie raz na jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremiku :) Ale zestaw cudny <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Opakowanie wygląda przesłodko. Na pewno gdybym trafiła na ten krem w sklepie, trafiłby on do mojego koszyka ;)

    OdpowiedzUsuń