czwartek, 19 marca 2015

Poziomkowy zawrót głowy...

Witajcie kochani!

Jakiś czas temu będąc w biedronce zauważyłam fajnie wyglądający żel pod prysznic...nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie zapach poziomki, który skusił mnie, aby porwać go z półki i wsadzić do  koszyka.

                               

Jak się sprawdził? Czy wart go zakupić? o tym przekonacie się czytając dalszą część wpisu...



Od producenta...

Nowy żel pod prysznic Oceania to idealne połączenia codziennej pielęgnacji ciała z niezapomnianą ucztą dla zmysłów.


Doskonale dba o skórę nadając jej miękkość i gładkość.Pozwól sobie na chwilę owocowej rozkoszy.

Moja opinia...

Żel ten znajduje się w dużej, plastikowej butelce o pojemności 500 ml.
Na butelce znajdują się niezbędne informacje co do składu i zastosowania.
Opakowanie jest proste, sama butelka przeźroczysta, widać przez nią żel, który jest w kolorze lekko zielonym.




Konsystencja gęsta, mimo wszystko ułatwia dozowanie.
Żel jest bardzo wydajny, starcza na długi okres mimo codziennego używania.


Przechodząc do zapachu jest on niesamowity, bardzo orzeźwiający!
Zapach poziomek z domieszką winogron.....


Jest intensywny i bardzo przyjemny!
Wart zakupu dla samej rozkoszy!
Nie sądziłam, że za taką śmieszną cenę znajdę tak świetny, dobrze myjący żel o nieziemskim, owocowym zapachu!


Jednak czasem warto skusić się na produkt, który nie do końca jest hitem z kosmetycznej półki.
Żel bardzo fajnie pieni się, delikatnie nawilża!
Jak dla mnie jest to strzał w dziesiątkę i na pewno jeszcze nie jeden raz zakupię tego poziomkowego "przyjemniaczka".
Żel ten tak jak pisałam dostępny jest w sieci sklepów biedronka.

Kochani znacie ?Lubicie?
Pozdrawiam






23 komentarze:

  1. uwielbiam zapach poziomki :) na pewno sobię kupię ten żel :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to może kiedyś sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  3. widziałam go w Biedronce, nawet się nad nim zastanawiałam, ale w ostatniej chwili zrezygnowałam ;) Z chęcią po niego wrócę po tak dobrej opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę się na niego skusić, tylko te zapasu :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam :*bedzie kolejny w zapasie;)

      Usuń
  5. Zapach musi być ciekawy, uwielbiam orzeźwiające nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam go i bardzo go lubiłam :) ma świetny zapach !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam, ale inną wersję zapachową- bodajże cytrynową. Żel był ok :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też lubię zapach poziomek. :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda że będąc w Biedronce nie zauważyłam tego żelu :)
    Także uwielbiam zapach poziomek więc na pewno już niedługo go kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach poziomek, musiał cudnie pachnieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. muszę zapoznać sie z tym zapachem

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapach musi być niesamowity. Chętnie poznam bliżej ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  13. muszę wypróbować, opakowanie jest niepozorne ale zapach poziomek uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  14. ale mi zrobiłaś ochotę na poziomki < 33

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam poziomki.. truskawki :o) a Twojego przyjemniaczka nie widziałam u mnie :o(

    OdpowiedzUsuń
  16. Czuję się skuszona tym zapachem, nie da się ukryć, że trudno kupić kosmetyk w tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak byłam w domu to zauważyłam na półce fioletowy, nawet nie wiem, jaki kolor, ale pachniał ładnie i rzeczywiście bardzo gęsty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. No muszę się koniecznie za nim rozejrzeć! :)
    Zapach zapowiada się kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń