wtorek, 17 marca 2015

Garnier, NEO, Shower Clean, Dezodorant antyperspiracyjny w suchym kremie

Witajcie kochani!

Dziś pogoda cudowna, spacerek zaliczony...na pewno nie ostatni dzisiejszego dnia bo jeszcze czekają mnie zakupy...uwielbiam .... oraz mniej przyjemna rzecz a mianowicie kolejna wizyta u dentysty ...no cóż trzeba pocierpieć, aby mieć ten piękny, śnieżnobiały uśmiech :)

Jakiś czas temu będąc  w drogerii natrafiłam na dezodorant, na który polowałam już od dłuższego czasu więc jak tylko moja kolekcja skończyła się pobiegłam go zakupić...mowa oczywiście tu o Garnier, dezodorant w kremie...
Jak się sprawdził i czy warto go zakupić przekonacie się czytając dalszą część wpisu...



Od producenta...

Pierwszy antyperspirant w suchym kremie od Garniera dla intensywnej 48 godzinnej ochrony i regeneracji skóry pod pachami. Idealne połączenie skuteczności antyperspirantu i pielęgnacji skóry, dzięki zawartości 80% składników pielęgnacyjnych. Wchłania się natychmiastowo, niewidoczny na skórze i ubraniach. Lekki zapach o bawełnianej świeżości. 



Skład: Aqua / Water, Aluminum Chlorohydrate, Dimethicone, Isopropyl Palmitate, Talc, Cera Alba / Beeswax, Arachidyl Alcohol, Parfum / Fragrance, Zinc Gluconate, Arachidyl Glucoside, Hydroxypropyl Starch Phosphate, Phenoxyethanol, Steareth- 100/Peg-136/Hdi Copolymer, Peg-100 Stearate, Behenyl Alcohol, Caprylyl Glycol, Perlite, Tetrasodium Glutamate Diacetate, Glyceryl Stearate.

Moja opinia...

Dezodorant ten znajduje się w gumowej tubie o pojemności 40 ml.
Na wstępie muszę powiedzieć, iż mimo, że opakowanie jest niewielkie jest bardzo wydajny.


Samo opakowanie jest dość proste.
Czytałam wiele opinii na temat otworków, z których wydobywa się dezodorant.


U mnie nic się nie dzieje, trzy otworki nie zapychają się i dezodorant wydobywa się swobodnie.


Dezodorant ma bardzo ładny, delikatny zapach.
Nie uczula oraz nie podrażnia.

Jedynym minusem jaki w nim zauważyłam to fakt iż trzeba chwileczkę poczekać zanim założymy coś na siebie, ponieważ dość powoli się wchłania.
Jak dla mnie stanowi bardzo dobra ochronę, jestem z niego zadowolona.
Dezodorant nie grudkuję się co jest priorytetem jeśli chodzi o tego typu kosmetyki.



Dezodorant jest ogólnodostępny, cena jaką musimy wydać na tubkę tego białego kremu to wydatek ok.14 zł.
Kochani a Wy jakich dezodorantów używacie?
pozdrawiam


27 komentarzy:

  1. Nie spotkałam się jeszcze z takim zainteresował mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używałam kulkę Mineral z Garniera w zielonym opakowaniu, teraz myślałam nad czymś innym :) Byłam ciekawa właśnie tego i muszę rozglądnąć się po sklepach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tez go używałam przed zakupem tego w kremie:)również jest bardzo fajny:)

      Usuń
  3. Oj powolne wchłanianie nie dla mnie..

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi sie jego opakowanie i forma, mam tylko wątpliwości czy poradziłby sobie z moją nadpotliwością...

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam o nim dość zróżnicowanie opinie... Ja jednak chyba wolę antyperspiranty w sprayu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny sie wydaje i taki mały ;) ja używam tlyko w sprayu chociaż ostatnio jedena kulka skradła moje serce ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak wykończę swoje zapasy to kupie na próbę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Garnier Neo lecz wersje pomarańczową :) I także jestem z niego bardzo zadowolona :)
    Widziałam że obecnie jest w Rossmanie w promocji za chyba 9 lub 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o widzisz :0 nie byłam w Rosmanie, ale dziś mam zamiar tam pojechać to na pewno jakiś inny zapach sobie sprawię :D

      Usuń
  9. Kiedyś koniecznie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wersję blossom i nie sprawdziła się u mnie za dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  11. chciałam wypróbować go, ale troszkę o nim się naczytałam i nie jestem do niego całkowicie pewna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ochotę spróbować, ale to powolne wchłanianie to może być problematyczne ja się rano spieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle złego się o nim naczytałam, że cieszy mnie w końcu pozytywna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kupię go, bo lubię antyperspiranty z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię spraye z Garniera więc i tego chętnie wypróbuję. Nawet nie wiedziałam, ze takie coś istnieje

    OdpowiedzUsuń
  16. O widzisz! Pierwszy raz widzę tego typu kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  17. widziałam go na sklepowych półkach i zastanawiałam się jakby się sprawdził. ja używam Nivea, który nie robi plam na czarnych jak i białych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń
  18. sama chciałam go kupić, bo czytałam trochę, a tu proszę Twoja recenzja. :) Lepszy niż te tradycyjny? Bo jakoś ta forma nadal mnie intryguje:) Ja niezmiennie trwam przy Adidasie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Różne opinie o nim czytam i chyba wypróbuję na sobie ;) Podoba mi się ta forma aplikacji i samo opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. W takim razie muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawy produkt wart wypróbowania :o)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jakoś nie mam przekonania do takich wynalazków :)

    OdpowiedzUsuń