czwartek, 21 maja 2015

Dresslink - wish list

Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym zaprezentuję Wam kilka rzeczy ze sklepu Dresslink, które wpadły mi w oko.
Już niebawem na blogu zobaczycie ciuszki, które już w tym momencie do mnie wędrują!

                                      

Chcecie zobaczyć co można kupić w tym sklepie?Jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu...



                     


Coś na letnie, słoneczne dni...

                     

Śliczna, czarna bluzeczka ....


Moro-to jest hot...


Pastelowa koszula-idealna na lato.


Jak ja kocham koszule....


Spódnica w moim ulubionym kolorze...


Bajkowe..


Pastelowe torebki ...


Wszystkie pokazane rzeczy możecie zobaczyć oraz kupić w sklepie Dresslink!
Jak tylko ciuszki pojawią się u mnie to na pewno Wam pokażę!

Kochani i jak Wam się podobają moje ciuszkowe propozycje?
Pozdrawiam


















22 komentarze:

  1. ja tam zamawiałam ciuchy dla młodego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz:) i jakie ciuszki jakościowo?

      Usuń
  2. ja również sobie zamówiłam ciuszki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super, czekam na wpis co wybrałaś:)

      Usuń
  3. Gdybym miała nieograniczony budżet, z miłą chęcią wykupiła bym połowę sklepu :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana to tak jak i ja :) wszystkie ciuszki wspaniałe;)

      Usuń
  4. Świetne rzeczy pokazałaś. Większość mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  5. Do mnie już dotarła paczka, muszę się wreście na blogu pochwalić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna ta pastelowa koszula

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale miło się to ogląda, fantastyczne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. spódnica z motywem Wenecji jest cudna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super ciuszki! tez czekam na paczuszke od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne ciuszki! :) czekam na posta ;*
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. nie no koszula moro wygrała :S

    OdpowiedzUsuń
  12. ubrania mają swietne, podoba mi się ta modelka na 1 zdj :D

    OdpowiedzUsuń