poniedziałek, 6 maja 2019

Mokasyny czyli wygodne obuwie w stylu casual



Mogą być zarówno dla mężczyzn jak i dla kobiet - mokasyny bo o nich tu mowa skradły moje serce, wraz z nadejściem wiosny. 


W tym roku postanowiłam, że w mojej garderobie będą królować oryginalne, kolorowe i niepowtarzalne półbuty damskie - takie, które ubiorę do codziennej stylizacji jak i od święta.


I tak oto trafiłam do sklepu internetowego Balando.pl
Balando to młoda polska marka, którą  tworzą  ludzie pełni pasji, pomysłów i chętni do kreowania  nowego wizerunku produktów dla kobiet. Poprzez otwarte spojrzenie na świat współpracują z włoskimi producentami  galanterii skórzanej.


 Dzięki włoskiej kreatywności i  polskiemu zapałowi tworzą produkty z myślą o tym by były wyjątkowe, praktyczne a przede wszystkim by dobrze służyły . Posiadają  również  buty damskie rozmaitych fasonów.


Przeglądając ofertę sklepu zdecydowąłam się na piękne, zamszowe mokasyny z zabawną kokardą, które idealnie sprawdzą się do wiosennych stylizacji. 
Buty są w odcieniu żółtym, ale tak naprawdę jest to kolor musztardowy. 


Mokasyny są oryginalne i świetnej jakości. Tak jak widzicie na zdjęciu posiadają deliaktne, drobne ćwieki, które umieszczone są w podeszwie buta. 


Są wygodne i świetnie się je nosi. Tym razem postaniwłam połączyć je z obcisłymi rurakami w kolorze khaki. Moim zdaniem taki duet jest doskonały.


Kochani goraco zachęcam Was do zapoznania się z całym asortymentem sklepu Balando.pl


Znajdziecie tam nie tylko piękne obuwie, ale również torebki damskie, aktówki ...



Nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak wspaniale prezentują się ...