środa, 1 maja 2019

Uwodzicielski zapach luksusu - Kazar, Briller Linfini



Każda z Nas chciałaby znaleźć na sklepowych półkach perfumy, które będą odzwierciedlały nasz charakter i styl życie. Jednak nie jest to takie proste ...
Kolorowe flakony, aż kuszą po sięgnięcie a tak naprawdę ta swoista sztuka wymaga umiejętności, czasu i poswięcenia uwagi ...


Dużo czasu sama poświęciłam na odszukanie odpowiedniego dla mnie perfum. I tak oto w moje dłonie trafił cudowny flakonik z magicznym zapachem renomowanej marki Kazar.

Ale zacznijmy od początku ...


Perfum Briller Linfini zamówiłam w sklepie online. Bardzo często dokonuję zakupów przez internet więc jestem do nich pozytywnie nastawiona.
Zamówienie dotarło do mnie bardzo szybko. Cała przesyłka była bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że perfum może ulec zniszczeniu bądź stłucze się.


Perfum dostałam zapakowany w śliczne, czarne pudełko z logo marki. 
W środku natomiast znajdował się oryginalnie zafoliowany produkt.
Prosty a jednocześnie elegancki flakon zachęca do zakupu.


Złota tabliczka z grawerem stanowi niebanalny dodatek. Jestem pod ogromnym wrażeniem jakości.


Tak jak pisałam powyżej wybrałam Briller Linfini jest to Lśnić w nieskończoność to elegancki zapach dla kobiet, które wiedzą, czego oczekują od życia. Niezwykły charakter tej kompozycji tworzy bukiet intensywnie pachnących kwiatów: róży, jaśminu i orchidei, których moc spotęgowana jest owocowymi nutami - cytrusów i czarnej porzeczki. Paczula i mech mieszają się z aromatem białego piżma i nadają całości ciepła i mocy.


Zapach ten jest naprawdę mocny i utrzymuje się praktycznie przez cały dzień. 
Musze podkreślić, że trzeba uważać bo jest dość silny, aby nie przesadzić.
Zdecydowanie dla kobiet lubiących odważne zapachy.


Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem marki Kazar.
Znajdziecie tam nie tylko świetne perfumy, ale również ciuszki i akcesoria.


Koniecznie napiszcie, jakie są Wasze ulubione zapachy ...