wtorek, 30 kwietnia 2019

Piękne i eleganckie szpilki tylko od Balando.pl



Szpilki to niebywale kobiece buty. Cienki obcas doskonale wysmukla sylwetkę, dodaje jej lekkości, wydłuża nogi i przede wszystkim dodaje kilku centymetrów wzrostu.
Jednak najważniejszą rzeczą jest odpowiednie dobranie obuwia do siebie, które będzie nie tylko pięknie wyglądać, ale przede wszystkim będzie wygodne.


Sama jeszcze parę dni temu poszukiwałam tych "idealnych" szpileczek, które muszą być doskonałe. To znaczy muszą dopasować się do mojej szczupłej stopy.
Przeglądając ofertę internetowych sklepów trafiłam na Balando.pl
Balando.pl to nowa polska marka specjalizująca się w modnym obuwiu damskim.


Spośród ogromnego asortymenty wybrałam śliczne przeźroczyste szpileczki z motywem wężowej skóry najmodniejszym w tym sezonie.
Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Buciki były bardzo starannie zapakowane. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu.



Już na pierwszy rzut oka po otrzymaniu przesyłki stwierdziałam, że mam doczynienia z profesjonalistami.


Buciki zachwycają wysoką jakością, starannością wykonania.
Szpilki są niesamowicie wygodne. Mimo wysokiego obcasa są stabilne. Doskonale przylegają do mojej szczupłej stopy i co więcej nie zsuwają się. Jak dla mnie są idealne!





Wężowy print znajdujący się na pięcie dodaje im oryginalności i niepowtarzalności.Szpilki są przepiękne i obrazują wysoki kunszt projektantów. Połączenie różnych kolorów i materiałów daje  efekt oszałamiający.


Jak widzicie w dniu dzisiejszym postanowiłam połączyć  z kombiznezonem w musztardowym odcieniu. Do tego  białe kolczyki i bardzo modną w tym sezonie torebkę nerkę również w tym kolorze.





Wysoka jakość, niepowtarzalne wzory i kolory oraz cena to trzy główne zalety, które wyróżniają Balando.pl spośród innych sklepów internetowych.


Kochani gorąco zachęcam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem Balando.pl



Na pewno każda z Was znajdzie swoje wymarzone buciki.
Sama gwarantuję, że będziecie zadowolone tak jak Ja!


 .