niedziela, 3 października 2021

NYX Professional Makeup Lift&Snatch Brow Tint Pen tusz do brwi w pisaku, Notino.pl

 


Witajcie kochani!

Za oknem piękna, złota jesień, mimo zaplanowanego spaceru znalazłam chwilę, aby zaprezentować Wam produkt, który bardzo pozytywnie mnie zaskoczył. Wszystko dzięki Asi, która poleciła mi ten rewelacyjny kosmetyk. Mowa tutaj o NYX tusz do brwi w pisaku  , którego zakupiłam na Notino.pl Jesteście ciekawi co takiego mnie w nim urzekło? jeśli tak to gorąco zapraszam na dalszą część wpisu ...

Tusz do brwi w pisaku NYX Professional Makeup Lift&Snatch Brow Tint Pen pomoże Ci stworzyć pięknie i naturalnie wyglądające brwi. Uzupełni rzadkie miejsca, a w zależności od sposobu aplikacji pomoże Ci uzyskać delikatniejszy lub wyraźniejszy wygląd swoich brwi.



Produkt ten dostajemy w kartonowym pudełku na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na temat składu i zastosowania. W środku kartonowego pudełeczka znajdziemy kosmetyk, który wyglądem przypomina tradycyjny szkolny pisak. Po otwarciu skuwki oczom naszym ukazuje się bardzo cieniutki pędzelek, który stanowi końcówkę tuszu.




Aby zaaplikować produkt należy potrząsnąć  pisakiem pod kątem w dół. Wypełnij rzadkie obszary na brwiach, precyzyjnymi pociągnięciami przypominającymi włoski. Aby uzyskać efekt uniesienia, przesuń pisak w górę, w pionie. Naciśnij mocniej, aby uzyskać grubsze kreski przypominające silniejsze włoski lub lżej, aby uzyskać cieńsze, bardziej naturalne pociągnięcia.

Idealne podkreślenie brwi to klucz do sukcesu!



Kochani powiem Wam, ze jest to jeden z lepszych produktów do poprawy brwi jakie miałam. Pięknie, delikatnie podkreśla brwi. Dzięki rewelacyjnej pigmentacji, nie musimy prawie wcale dociskać pisaka do skóry. Brwi po aplikacji wyglądają cudnie


Pisak ten utrzymuje się na brwiach przez cały dzień. Mogę śmiało powiedzieć, że jeśli nie robiłam bym demakijażu przetrwałby całą noc. Jeżeli szukacie produktu do stylizacje brwi to z całą przyjemnością polecam Wam ten pisak. Ten i inne kosmetyki znajdziecie na Notino.pl w bardzo atrakcyjnych cenach.