wtorek, 23 lutego 2021

Idealnie wykonturowana twarz, bronzery i rozświetlacze, które polecam, Notino.pl



Konturowanie twarzy znane jest od lat, ale tak naprawdę dopiero Kim Kardashian spopularyzowała ten trend na dobre. Wcale nas to nie dziwi. Dzięki niemu możemy zakamuflować zbyt wysokie czoło, szeroki nos, czy przede wszystkim zbyt okrągłą twarz. Najczęściej wybieranymi kosmetykami do konturowania twarzy są bronzer i rozświetlacz ...

W dniu dzisiejszym postanowiłam przedstawić Wam kilka fantastycznych bronzerów i rozświetlaczy, które osobiście używam lub używałam i byłam z nich zadowolona. Wszystkie pokazane przeze mnie produkty znajdziecie na Notino.pl
Jesteście ciekawi co takiego dla Was przygotowałam? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Pierwszym produktem, który dla Was wybrałam jest przepiękny, unikalny rozświetlacz Estée Lauder Bronze Goddess, dostępny w trzech odcieniach. Rozświetlacz ten nada naszej skórze zdrowy wygląd. Sprawi, że twarz będzie promienna i będzie wyglądać na wypoczętą. 


Bronzery to strzał w dziesiątkę!


Kolejny produkt to Yves Saint Laurent Couture Highlighter  , rozświetlacz  w pudrze z metalicznym połyskiem. Do delikatnego rozjaśnienia należy stosować  wariant na sucho i przy pomocy pędzla nanieść rozświetlacz bezpośrednio nad kośćmi policzkowymi, nad górną wargą, czubkiem nosa, pod brwiami lub w wewnętrznym kąciku oka. Przepięknie rozświetla cerę. 

Revolution PRO Crystal Luxe to paletka do twarzy, która podkreśla rysy i zapewnia urzekający połysk i profesjonalnie wyglądający makijaż.

MAC Cosmetics Bronzing Powder
kompaktowy puder brązujący to kolejna moja propozycja jeżeli szukacie idealnego bronzera. Ma bardzo fajną pudrową formułę, dzięki czemu doskonale wtapia się w skórę. Świetnie się go aplikuje. Posiada również rozświetlającą pigmentację, która dodatkowo rozświetla skórę.

Ostatni produkt, który dla Was wybrałam to Dermacol Contour Palette. Ta luksusowa paletka doskonale sprawdzi się w czasie wykonywania codziennego makijażu. Bardzo ładnie, delikatnie podkreśla kontur twarzy.

Kochani jak widzicie są to tylko przykładowe propozycje produktów, które sprawią, że wasza twarz będzie wyglądać promiennie i świeżo. Na Notino.pl znajdziecie bardzo wiele fajnych produktów. Serdecznie zapraszam was do zapoznania się z całym asortymentem. Gorąco polecam!