środa, 24 lutego 2021

Wystrój wnętrz, sojowe świece i woski od Zawka Hand Made


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje kolejne zapachowe nowości, tym razem świece i woski sojowe, które oczarowały mnie już od pierwszej chwili. Mowa tutaj o produktach Zawka Hand Made. Jesteście ciekawi co takiego ciekawego mnie w nich urzekło? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...


Wiele razy pisałam Wam, że nie wyobrażam sobie domowych wnętrz bez dodatków takich jak świece. Sprawiają one, że nie tylko zmienia się wystrój, ale również  dom staje się przytulny a zapach, który unosi się w powietrzu kojarzy się z danym miejscem.

W naszym przyszłym domu zdecydowanie nie zabraknie tego typu dekoracji. Świece sojowe to mój must have jeżeli chodzi o tego typu dodatki. Tym razem postanowiłam zaprezentować Wam dwie przepiękne, naturalne świece, które  kusza cudownym, świeżym zapachem.

Powiem Wam, że przeglądając asortyment marki miałam nie lada dylemat na który zapach zdecydować się. I tak po długim namyśle wybrałam dwa, które zdecydowanie będą tworzyć klimat w naszej przyszłej kuchni i jadalnie. Domyślacie się?  ... 

... tak, tak tym razem skusiłam się na zapach świeżej kawy oraz białej i czarnej czekolady. I muszę przyznać, że był to strzał w dziesiątkę. Obie świece dostajemy w szklanych słojach. Pierwszy to duży, czarny słój w matowym odcieniu. Na przodzie znajduje się logo marki oraz zapach, który wybieramy. Dodatkowo świeca ta ma drewniane wieczko, które dodaje uroku. 

Jeśli chodzi o drugą, jest nie co mniejsza, zakręcana, o zapachy kawy. Wykonane są z naturalnego sojowego wosku z drewnianym knotem. Już po wyciagnięciu z pudełka czułam te zapachy, które w połączeniu ze sobą tworzą przepiękną kompozycję zapachową. 

Zapach ten jest bardzo naturalny, świeży, przyjemny. Utrzymuje się przez długi czas mimo, że świece nie są zapalone. Kochani jak widzicie takie świece to fantastyczny i niepowtarzalny dodatek do salonu, kuchni czy łazienki. Pamiętajcie, aby kupować tylko te naturalne, bo mamy pewność, że nikomu nie zaszkodzą. 


 Zapraszam was również do odwiedzenia Zawka Hand Made na facebooku. Gorąco polecam! Wspierajmy Polskie Marki!