środa, 17 lutego 2021

Moja nowe odkrycie, Rexsona Maximum Protection Sensitive Dry, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam moje nowe odkrycie a mianowicie fantastyczny kremowy antyperspirant, który zakupiłam na Notino.pl

Jesteście ciekawi co takiego mnie w nim urzekło? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Od dłuższego już czasu szukałam antyperspirantu, który tak naprawdę będzie chronił nie tylko przed potem, ale również sprawi, że świeżość ta utrzyma się przez  cały dzień. I tak składając zamówienie na Notino.pl trafiłam na markę Rexona, który w swoim asortymencie posiada ciekawą linię antyperspirantów przeznaczony  do nadmiernej potliwości. Osobiście nie mam z tym większego problemu, ale dotychczasowe produkty używane przeze mnie nie spełniały mojego oczekiwanie. 

Rexsona Maximum Protection Sensitive Dry to mój numer jeden!

Czytając wasze opinie na temat tych antyperspirantów postanowiłam, że muszę go mieć i przetestować. Produkt ten już na samym początku bardzo mile mnie zaskoczył, ponieważ przychodzi zapakowany w kartonowe pudełko na którym znajdziemy wszystkie niezbędne informacje na jego temat. W środku kryje się antyperspirant w bardzo fajnej, przejrzystej szacie graficznej. 


Antyperspirant ma kremową, białą konsystencję i tak naprawdę wystarczy niewiele produktu, aby go zaaplikować. Pamiętajcie, że robimy to na suchą skórę. od razu po aplikacji czujemy przyjemny, dość intensywny zapach. Ten zapach utrzymał się w moim przypadku przez cały dzień. Antyperspirant rewelacyjnie poradził sobie z potem. Wchłania go i neutralizuje nieprzyjemny zapach. Byłam pod ogromnym wrażeniem, że utrzymuje się przez cały dzień. Tak więc czujemy się świeżo i przyjemnie. Nie pozostawia białych śladów na ubraniach. 


Dodatkowo nie podrażnia ani nie uczula. Jest to zdecydowanie mój faworyt jeśli chodzi o tego typu produkty. Wystarczy zaaplikować go rano, aby czuć ten efekt przez cały dzień. Zdecydowanie mamy do czynienia z profesjonalnym produktem, który w przyjemny sposób mile mnie zaskoczył. Na pewno pozostanie ze mną na bardzo długi czas. Nie zamienię go na żaden inny, a zdradzę Wam, że miałam bardzo wiele antyperspirantów, które kompletnie się nie sprawdzały mimo wielkiej ceny. Kochani jeżeli szukacie rewelacyjnego produktu, to Rexsone polecam z całą przyjemnością. 


Na Notino.pl znajdziecie inne warianty zapachowe. Gorąco polecam!