piątek, 17 stycznia 2014

Kredka do oczu i bronzer od Taovital

Witajcie kochane!

Dotarła dziś do mnie paczuszka z kosmetykami ,które wybrałam sobie w ramach współpracy z Panią Marzenką z firmy  Taovital .

                             
Firma TAOVITAL oferuje  szerokiej gamy produkty do pielęgnacji twarzy, szyi i dekoltu Angielskiej Firmy Forever Young UK producenta kosmetyków SR-Skincare. Kosmetyki wysokiej jakości, po bardzo przystępnych cenach, zawierające aktywne składniki regularnie stosowanie w wielu innych droższych rynkowych alternatywach.

Moje kosmetyki wybrałam sobie z kategorii MAKIJAŻ IDEALNY
A wybrałam 
- Profesjonalna Kredka do Oczu, Kolor: Czarny



                      Kredkę możecie nabyć za 17,50zł


- Róż do Policzków Mineralny (w Kompakcie), Kolor: Rosewood (Palisander), Odbijający Światło


            Natomiast bronzer możecie nabyć za 32,90zł



 W paczuszce dostałam również kupon na 5% zniżki na wszystkie zakupy w tym sklepie.


Już w najbliższym czasie recenzja kredki do oczu bo już dziś gościła u mnie na powiekach .

Kochane zapraszam was na moje rozdanie !!!
http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/2014/01/worek-peen-niespodzianek-wiec-zapraszam.html

Buziaczki 
miłego wieczorku

                                  

20 komentarzy:

  1. jestem ciekawa jak spiszą się te produkty u Ciebie, czy bedziesz z nich zadowlona :) czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok jak tylko wytestuje napiszę recenzję buzi

    OdpowiedzUsuń
  3. bronzer ładnie sie prezentuje w opakowaniu :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi tez się bardzo podoba nie tylko opakowanie ale również zawartość hihi mua

      Usuń
  4. Jestem ciekawa kredki, bo fajnie wygląda na zdjęciach, mam nadzieje, że dobrze będzie Wam się pracowało ze sobą! :)
    Obserwuję i jeśli masz chęć to również możesz kliknąć (ale nie namawiam:))
    Pozdrawiam i przy okazji zapraszam na nowego posta :)
    http://patishome93.blogspot.com/2014/01/neutrogena-formua-norweska-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z miłą chęcią obserwuje i tez mam nadzieje ,że kredeczka się sprawdzi

      Usuń
  5. Kredki wyglądają bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy, mam nadzieję, że kosmetyki się sprawdzą:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kosmetyki, mam nadzieję, że będziesz z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem, jak się sprawdzi kredka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie ciekawi bronzer, będę wyczekiwać recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie umiem malować się kredką :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje współpracy ;) wszystko wyglada zachecajaco ;)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie na WYPRZEDAŻ KSIĄŻEK! :)

    OdpowiedzUsuń