sobota, 25 stycznia 2014

Paczuszkowo...StylePit

Witajcie !

Pogoda u mnie straszna...zimno,mroźno i do tego śnieg sypie.Nic tylko zaszyć się się w domku przed kominkiem i grzać się do bólu...



A ja postanowiłam ,że pokażę Wam paczuszkę ,która przyszła do mnie w tym tygodniu ze sklepu z którym współpracuję ...StylePit


Wybrałam sobie leginsy firmy Vila z elastycznym pasem chodź powiem szczerze,że są to spodnie i wcale leginsów nie przypominają ,ale na szczęście są na mnie dobre.



Spodnie i puszka były zapakowane w papierowe pudełko 
Rzeczy były dobrze zabezpieczone


Za resztę pieniążków wybrałam mojemu syneczkowi puszkę na drobiazgi


Puszka jest urocza zielona w białe gwiazdki tak jak widzicie puszeczka nie jest bardzo mała ,ale też nie jest wielka


Spodnie są wykonane z wysokiej jakości materiału 
wzór taki jak widzicie 
Są lekko wycierane


Spodnie wyglądają dużo lepiej na sylwetce 
Już w najbliższym czasie stylizacja w tych właśnie spodniach...
Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą tego sklepu ...
Znajdziecie tam wiele ciuszków znanych firm dla siebie,swoich małżonków oraz swoich pociech .


Kochane życzę miłego wieczorku :*

I jeszcze jedno pytanko doszły Wam paczuszki z tej firmy?
Co sądzicie na temat tego sklepu?

Buziaczki








28 komentarzy:

  1. ślicznie spodnie ;)


    http://katarzynkowyswiat.blogspot.com/ - zostawiam linki do bloga, bo jest problem z przekierowaniem za pomocą komentarzy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. puszeczka mała ale za to ładna i zgrabna :D

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie wyglądają bardzo fajnie, przynajmniej na pierwszy rzut, chętnie zobaczę Cię w nich! :) Buziak:*

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam w takim razie na stylizację ze spodniami

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tego sklepu wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczka ;) czekam na stylizacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. puszka świetna, zresztą legginsy też ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny wzorek na spodniach :) Chętnie zobaczę je w całej okazałości :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna paczka :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję :D super przesyłka :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne spodnie :) Chętnie obejrzę stylizację z nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię zimyyyy :P Dobrze, że u nas non stop około +10C :)
    Spodnie genialne! Czekamy na stylizację :D
    Pozdrawiam, WingsOfEnvy Blog
    :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne nowości. Podobają mi się spodnie.
    U mnie niestety też zima w pełni. Mrozi, wieje i ślisko do tego. Nienawidzę zimy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Po proszę je teraz pokazać na sobie. POZDRAWIAM.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ty zrobiłaś ten napis na ławce czy to w jakimś programie zrobione? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana niestety albo stety ale program :D buźka

      Usuń
  16. urocza paczuszka, na pewno spodoba się Twojemu synkowi. lubię puszki, opakowania, kartoniki, koszyki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny wzór spodni. Ja u nich zamawiałam dla siebie portfelik.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna puszeczka;) u mnie też za oknem pada śnieg szumi wicher...

    OdpowiedzUsuń