czwartek, 9 lipca 2015

Arbuzowa kąpiel z produktami The Secret Soap Store

Witajcie kochani!

Coraz więcej firm kosmetycznych wprowadza do swojej oferty kosmetyki na bazie ekstraktów z owoców.

                                     

 Dobroczynna moc owoców znana jest do dawna. Poszczególne owoce dobierane są do poszczególnych linii kosmetycznych.I tak powstają kosmetyki na bazie ekstraktów z owoców : żele pod prysznic, maseczki do twarzy, kremy do twarzy i całego ciała, peelingi z pestkowców, masła itp. Dziś robimy przegląd po firmach kosmetycznych, które oferują najciekawsze kosmetyki owocowe.
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam kosmetyki wyglądem przypominające prawdziwego arbuza.
Mowa tutaj o mydle oraz peelingu marki The Secret Soap Store.
Jak się sprawdzają i czy wart je zakupić dowiecie się czytając dalszą część wpisu...







Arbuzowy peeling do ciała



Od producenta...

Gruboziarnisty peeling cukrowo-solny, na bazie olejków: avocado, macadamia, arganowego, jojoba, oliwy z oliwek z dodatkiem nasion czarnuszki i ekstraktu z arbuza. Zawiera nowoczesny kompleks nawilżający.




 Polecany do zabiegów odżywczych, regeneracyjnych i nawilżających. Doskonały do pielęgnacji skóry odwodnionej, bardzo suchej, pozbawionej blasku i witalności.

Moja opinia...

Peeling znajduje się w plastikowym pudełku o pojemności  .


Opakowanie proste, przeźroczyste, dzięki czemu z łatwością zobaczymy ile produktu jeszcze nam zostało.


Produkt dodatkowo w środku zabezpieczony jest wieczkiem.
Sam peeling ma cudowny, bardzo naturalny zapach soczystego arbuza.Musze przyznać, że szkoda było mi go użyć tak świetnie wygląda pachnie.
Jako "ździeraczek " jest delikatny.


Skóra po nim jest świetnie wygładzona i miła w dotyku.
Jedyny minus tego peelingu to jego szybka utrata.
Wystarczył mi na trzy razy!
Ale zapach ma genialny i warto w niego zainwestować.

W paczuszce, która trafiła do mnie na spotkaniu blogerek w Rzeszowie znajdowało się jeszcze mydełko, które również wygląda bardzo apetycznie!



Mydełko ma również cudowny zapach soczystego arbuza.
Niestety przyznaję się bez bicia, że nie mogę go użyć do kąpieli bo stanowi ozdobę w mojej łazience!


Jest tak śliczne i tak aromatycznie pachnie....
Uwielbiam tak naturalne i bardzo zbliżone zapachem do prawdziwych owoców kosmetyki.
Musze podkreślić, że zapach ie jest duszący ani mdlący!

Kochani znacie te produkty?
pozdrawiam


















18 komentarzy:

  1. bardzo kusi mnie ta firma!! Szczególnie te rozsławione kremy do rąk!

    OdpowiedzUsuń
  2. O tak, muszę Ci przyznać że pachną pięknie. Szkoda tylko że peelingu tak mało ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie moge uzywac takich kosmetykow bo bym je zjadła

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling i mydełko rzeczywiście prezentują się świetnie!:) Po za tym uwielbiam arbuza i wszystko co z nim związane. Więc zabieram się za przeglądanie ich oferty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym wypróbowała te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pachną niesamowicie!
    Też niedługo zabieram się za ich testowanie, bo jestem an wykończeniu ulubionego peelingu z Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te "arbuziątka" są cudowne <3 Mogę tak stać i rozkoszować się cudownym zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zainteresowałaś mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. moje mydełko już się skończyło, ale było strasznie fajne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie mydełko poszło. Zużyła je mama i sobie je chwaliła. A peelingu mi szkoda ;c

    OdpowiedzUsuń
  11. peeling wygląda kusząco, wszystkie mi się skończyły :/

    OdpowiedzUsuń
  12. nigdy nie słyszałam o tej firmie:) ale recenzja kusi oj kusi żeby coś kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej marki, peeling wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hmmm ale apetycznie wygląda. Musi naprawdę pięknie pachnieć :)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Arbuz to jeden z moich ulubionych owoców, ale kosmetyków arbuzowych jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń