środa, 28 grudnia 2016

Farmona, Tutti Frutti Masło do ciała wiśnia i porzeczka



Zimą nasza skóra narażona jest w szczególnym stopniu na niekorzystny wpływ czynników zewnętrznych, obok czynników atmosferycznych takich jak wiatr i mróz narażona jest także na wysuszające działanie powietrza w ogrzewanych pomieszczeniach. W tym okresie wymaga więc specjalnej pielęgnacji i solidnego nawilżenia ...
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam iście letni kosmetyk, który z przyjemnością zadba o waszą skórę zimową porą. Mowa tutaj o Feromonie - masło do ciała porzeczka i wiśnia.


Opis produktu 
Gęste masło do ciała o wyjątkowych właściwościach pielęgnacyjnych oraz aromatycznym zapachu dojrzałej wiśni i orzeźwiającej porzeczki. Dzięki zawartości afrykańskiego masła Karite głęboko nawilża, odżywia i ujędrnia, sprawiając że skóra staje się zachwycająco miękka, delikatna i jedwabiście gładka. Zapach owoców rozpieszcza i pozwala ulecieć w świat marzeń.
Działanie
Daj się ponieść owocowej przygodzie! Rozpieść zmysły soczystością chwili! Zmysłowy zapach owoców z Kraju Kwitnącej Wiśni, symbolu intensywnego i pełnego radości życia, spleciony z orzeźwiającym aromatem porzeczki to gwarantowany relaks, spokój i uczucie błogości.


Moja opinia
Masło otrzymujemy w plastikowym, zakręcanym słoiczku o pojemności 250 ml. Opakowanie jest słodkie, w letnich kolorach - nie można od niego wzroku oderwać. Na opakowaniu umieszczono informacje dotyczące tej „owocowej rozkoszy”, skład, sposób jego użycia, datę ważności. Masło dodatkowo jest zabezpieczony folią, a więc jest pewność, że nikt go wcześniej nie otwierał.


Konsystencja masła jest gęsta i równocześnie lekka, barwy jasnozielonej, pistacjowej. Bez problemów rozprowadza się po skórze, szybko się wchłaniając, bez pozostawienia tłustej, lepkiej warstwy. Zapach, jak już wspomniałam jest zniewalający. Połączenie porzeczki i wiśni daje bardzo przyjemny zapach, który pozostaje na skórze przez kilka godzin. 


Masło bardzo fajnie nawilża, wygładza i relaksuje. Sam zapach pobudza wszystkie zmysły. Skóra po pierwszym użyciu jest miła, delikatna w dotyku. 

Jak dla mnie jest to jeden z lepszych umilaczy do ciała :)

11 komentarzy:

  1. fajna konsystencja, a zapach na pewno by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam inny zapahch i jestem zadowolona :D Całkiem fajny produkt :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie pachnące produkty do ciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam teraz peeling z tej serii i jestem zachwycona zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam to masełko i je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tutti frutti szaleje z zapachami -uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  7. Farmona jest rewelacyjna! Ten zapach jest piękny w tym maśle, ale miałam też peeling i był trochę chemiczny

    OdpowiedzUsuń