sobota, 19 sierpnia 2017

Nowości kosmetyczne marki revers



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym chcę Wam przedstawić kilka nowości kosmetycznych marki Revers, które ostatnimi dniami trafił do mojej kosmetyczki.


Marki Revers jest  producentem wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet i mężczyzn. Ich produkty cieszą się zaufaniem w Polsce i za granicą. Celem marki jest tworzenie najwyższej jakości kosmetyków, dostępnych dla każdego w przystępnej cenie. Nie zapominając o zróżnicowanych potrzebach naszych klientów, dlatego kosmetyki REVERS, to nie tylko atrakcyjny design opakowań i wyróżniająca wśród konkurencji jakość, ale przede wszystkim innowacyjność.

Z marką Revers nie miałam jak dotąd styczności, tym bardziej przystąpiłam do testów.
Oczywiście w pierwszej kolejności na moją twarz trafił podkład Mineral Revers, który sama wybrałam. Niestety okazał się po pierwsze za ciemny a po drugie kompletnie nie zmatowił mojej skóry, która tego wymaga. 
Konsystencja średnio gęsta. Podkład kompletnie nie zakrywa niedoskonałości. Dla niego minus.


Kolejny produkt to perełki brązujące, które są mega ciemne. Niestety nie pod moją cerę. Mimo wszystko dałam je siostrze u której spisują się bardzo dobrze. 




Pokusiłam się również na Cienie do brwi EYEBROW SET - PROFESSIONAL STYLIST
Kompaktowy zestaw trzech cieni do brwi, wosku oraz pędzelka i gąbeczki, dzięki któremu w wygodny sposób zadbasz o nienaganny wygląd swoich brwi. Idealne dopasowane, naturalne odcienie sprawią, że Twoje brwi stają się idealnie podkreślone. Wosk pomaga utrzymać efekt makijażu na wiele godzin i doskonale sprawdza się w modelowaniu brwi. Profesjonalne modelowanie brwi teraz jeszcze łatwiejsze.


Zestaw spisał się idealnie. Pięknie podkreślił brwi. Efekt ten utrzymuje się przez cały dzień. 


Tak jak wiecie najpierw nakładamy wosk na brwi wzdłuż naturalnego kształtu do stworzenia idealnego łuku. Następnie nakładamy cień do utrwalenia wosku i nadania mocniejszego kolorytu. 


Tak jak widzicie kosmetyki Revers sprawdziły się dobrze. Mimo negatywnej opinii na temat podkładu polecam Wam wypróbowanie produktów tej marki. na pewno każda z Was znajdzie odpowiedni produkt do swoich potrzeb. 

Używam tylko hybryd więc lakiery trafiły do mojej mamy.



Kochani koniecznie napiszcie jak u Was sprawdzają się kosmetyki tej marki ...