wtorek, 9 października 2018

Zaprojektuj swój t-shirt z ideashirt



Wydawać by się mogło, że wybór zwyczajnego białego T-shirtu nie sprawi najmniejszych trudności. Przecież nie musimy znać się na modzie czy śledzić trendów, by kupić casualową koszulkę w białym kolorze. Otóż nie. Istnieje wiele cech, na które należy zwrócić szczególną uwagę przed wyborem każdego T-shirtu. 
Przede wszystkim stawiamy na nadruk, który dodaje szyku a jednocześnie sprawia, że zwykły t-shirt staje się niepowtarzalny ...


Sama ostatnio w trakcie poszukiwań ciekawego i oryginalnego t-shirtu przeszukałam wiele internetowych stron . Wreszcie po kilku dniach trafiłam na ideashirt - firmę specjalizującą się w wykonywaniu profesjonalnych nadruków na odzieży. 


Spośród bardzo dużego asortymentu zdecydowałam się na biały t-shirt z moim nadukiem. Tak! postanowiłam sama zaprojektować swoją koszulkę z grafiką, którą również  wybrałam.


Przesyłka od momentu zamowienia dotarła do mnie bardzo szybko. Była ona bardzo starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądz uszkodzeniu. 


T-shirt tak jak napisałam wybrałam w kolorze białym. Z wyborem nadruku nie miałam najmniejszego problemu. W internecie możemy poszukać bardzo wiele ciekawych rzeczy, które chcemy, aby widniały na naszej koszulce. Sama zdecydowałam się na bardzo kobiecy print czyli czarny flakonik perfum chanel z kwiatami. 


Na plecach mojego t-shirtu znajduje się logo marki Chanel.


Nadruk na koszulce jest bardzo wyraźny a kolorystyka mocna. 
Jestem pod ogromym wrażeniem jakości samej koszulki. Koszulka również po pierwszym praniu nie rozciągneła się a grafika pozostała w takiej kolorystyce jak była. 


Wysoka jakość, niska cena oraz możliwośc własnej projekcji to trzy główne zalety, które wyróżniają firmę spośród innych.
Gorąco zapraszam Was do zapoznania się z pozostałym asortymentem firmy Ideashirt. na pewno każdy/każda z was znajdzie coś dla siebie .


Kochani nie zanudzam dłużej, sami zobaczcie jak wspaniale się prezentuje. Zapraszam rownież na mój Instagram.

Koniecznie dajcie znać jak wam się podoba ...