poniedziałek, 28 stycznia 2019

Le Cafe Mimi, Żel pod prysznic WITAMINY DLA SKÓRY



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym pragnę Wam zaprezentować produkt, który gości u mnie od kilku dni a już bardzo go polubiłam. Mowa tutaj o żelu pod prysznic Le Cafe Mimi.
Jesteście ciekawi jak się spisuję? jeśli tak to zapraszam do lektury ...


Opis produktu
Zawiera 95% składników naturalnych. Nowoczesne opakowanie pozwala wykorzystać produkt w 100% oraz jest łatwo degradowalne.


Składniki aktywne:
Ekstrakt z czarnej porzeczki - intensywnie odżywia i nawilża, reguluje pH skóry, działa antybakteryjnie, tonizująco, ściągająco.
Ekstrakt z żurawiny - intensywnie nawilża.


Moja opinia
250 ml produktu zamknięte jest w saszetce z odmykaniem typu "klik". Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się taka opcja opakowania. Na nim również znajdziemy wszystkie niezbędne informacje co do składu.


Żel ma śliczny, delikatny zapach. Wystarczy nałożyć niewielką ilość produktu na gąbkę, aby zaczął się fantastycznie pienić. 
Żel bardzo dobrze myje, odświeża i zostawia przyjemy zapach na skórze. Jestem z niego bardzo zadowolona. 
Co najważniejsze nie wysusza i podrażnia mojej skóry.
Polecam!