czwartek, 21 lutego 2019

Modny dodatek czyli wiosenne etui na telefon od Etuistudio.pl



Etui na telefon, pokrowiec lub case, to osłona, która pomaga chronić przed zarysowaniem nowoczesne telefony – niektóre modele są przecież warte nawet kilka tysięcy złotych. Oryginalna obudowa to jednak nie tylko zabezpieczenie, ale także modny dodatek ...


Wielkimi krokami zbliża się wiosna a więc oznacza to nie tylko zmianę garderoby, ale również mojego etui.
Szukając ciekawego i niepowtarzalnego "ubranka" na telefon trafiłam do internetowego sklepu Etuistudio.pl


Etuistudio.pl  sklep internetowy, który swoim Klientom oferuje szeroki wybór etui na telefon. Prezentujemy największy wybór produktów dopasowanych do najnowszych modeli telefonów – począwszy od skórzanych futerałów na magnes, przez pancerny pokrowiec na telefon, a skończywszy na silikonowych przezroczystych obudowach.


Spośród ogromnego asortymentu zdecydowałam się na sylikonowe, przeźroczyste etui - watercolor dmuchawiec.


Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie bardzo szybko. Całość była starannie zabezpieczona. Zamawiając, nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu.


Etui, które do mnie trafiło wykonane jest z elastycznego silikonu, który doskonale przylega do telefonu. Oczwiście przy zamówieniu trzeba dokładnie napisać model telefonu jaki posiadamy. 


Piękny, kolorowy dmuchawiec mieniący się całą paletą barw nadrukowany jest z dużą precyzją i dokładnością. 
Zdecydowanie jest to jeden z lepszych etui silikonowych jakie mogę Wam z czystym sumieniem polecić.
Jestem bardzo zadowolona z łatwego dojścia do bocznych guzików. 
Wysoka jakość, niska cena oraz oryginalność to trzy główne zalety, które wyróżniają etuistudio.pl spośród innych internetowych sklepów.


Kochani serdecznie zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem Etuistudio.pl