środa, 13 lutego 2019

Zdrowa żywność prosto z Natur Planet



Półki w sklepach uginają się od najróżniejszych, zachęcająco wyglądających produktów. Wydaje się, że takie jedzenie jest wartościowe. Zresztą wzrok doskonale potrafi nas oszukiwać. Skoro coś pięknie wygląda – marchewka jest absolutnie pomarańczowa, sałata soczyście zielona, a szynka cudnie różowa – a do tego smakowicie pachnie, z pewnością jest też zdrowe… Tymczasem bywa różnie.

Dlatego tak ważne jest odszukanie marki do której będziemy wracać systematycznie.
W dniu dzisiejszym przedstawię Wam kilka ulubionych produktów marki Natur Planet. 

Natur Planet to marka, która oferuję szeroką gamę produktów najwyższej jakości.  Marka obecna jest dziś w renomowanych drogeriach, a także w aptekach, salonach kosmetycznych i sprawdzonych sklepach zielarskich oraz sklepach ze zdrową żywnością. Wspierają polskich przedsiębiorców, oferując im naturalne produkty najwyższej jakości i ze sprawdzonych źródeł. Jakość NaturPlanet doceniają również inne marki, dla których wykonujemy produkcję kontraktową, nie tylko w zakresie konfekcjonowania oraz etykietowania, ale również produkcji suplementów diety, olejów zimno tłoczonych i kosmetyków ...


Parę dni temu postanowiłam zrobić zakupy w sklepie Natur Planet. Do mojego wirtualnego koszyka trafiło kilka niezbędnych produktów, które używamy codziennie z moją rodziną. W moim domu staram się wprowadzać danie smaczne i zdrowe nie pomijając słodkich przekąsek. 


Suszone morele, żurawina i obowiązkowo datyle to te produkty z których wyczarowuję znakomite kulki mocy. 


Do mojego zamówienia trafiły nasiona czarnuszki oraz pyszne orzechy nerkowca
Skusiłam się na ksylitol brzozowy, który zastąpił mi tradycyjny cukier. 
Wszystkie produkty dostajemy zapakowane w papierowe torebki z plastikowym suwakiem, dzięki czemu możemy wielokrotnie otwierać i szczelnie zamykać produkt. Na opakowaniech znajdują się etykiety z opisem produktu oraz terminem ważności.
Przesyła dotarła do mnie bardzo szybko. Wszystko było starannie zabezpieczone. Zamawiając nie musimy martwić się, że coś może ulec zniszczeniu bądz uszkodzeniu.



Kochani produkty osobiście zostały przeze mnie sprawdzone. Są smaczne a do tego mega zdrowe. Jeżeli szukacie dobrych produktów to zdecydowanie polecam Natur Planet!



Musicie koniecznie zaglądnąć i zapoznać się z całym asortymentem marki.