niedziela, 31 marca 2019

Brzydkie buty w stylu Balenciagi. Czy rzeczywiście są brzydkie? Gemre.pl



Choć nikt nie wróżył im sukcesu, nieforemne buty od Balenciagi stały się ulubionym modelem branży mody. 
Masywna, asymetryczna podeszwa, kolorystyczny patchwork i forma rodem z lat 90. – to wszystko składa się na nowoczesny projekt obuwia sportowego stworzony przez markę Balenciaga, która w krótkim czasie doczekała się wielu naśladowców. W sklepach internetowych nie brakuje modeli inspirowanych najbardziej znanym wytworem Balenciagi.


Sama od początku tego roku bardzo zaciekawiłam się białymi adidasami, które królują we wszystkich sklepach. 
Nie mniej jednak odszukać takie, które będą idealnie dopasowane, staje się nie lada problemem. 


Bo długich poszukiwaniach trafiłam na takie, które spełniły moje oczekiwania. Białe, z wielką, kanciastą podeszwą zdecydowanie przykuły moją uwagę.


 Jak zawsze niezastąpiony okazał się sklep internetowy Gemre.pl


To tam wyszukuję bardzo często świetne perełki, które są oryginalne i niepowtarzalne ...
Dodatkowo, przy wyborze butów stawiałam na kolorystykę czyli musiały posiadać kolorowe akcenty. 


Tym razem postawiłam na mocną czerwień połączoną z granatem. Wygladają obłednie!
Chodź na pierwszy rzut oka wydawać się mogą bardzo masywne i cieżkie to tak naprawdę "piórka".


Mega wygodne, starannie zrobione i co najważniejsze świetnie przylegają do mojej szczupłej stopy! Rewelacja!


Możemy nasić zarówno do spodni jak i spódnicy. 


Tak oto"Brzydkie buty" połączyłam z białą sportową sukienką wiązaną w pasie, którą zakupiłam w Hausie oraz bomberką w najmodniejszym, kwiatowym princie tej wiosny - kwiatami w kolorystyce granatowo-czerwonej. Bomberkę zakupiłam w Reserved.
Taka stylizacja idealnie nadaje się na co dzień. 


Kochani jeżeli szukacie idealnych butów to zachęcam Was do odwiedzienia sklepu Gemre.pl


Znajdziecie tam świetne nowości za bardzo niską cenę. 
Ogrom sportowych bucików kusi więc śpieszcie się ...
Osobiście zapewniam o wysokiej jakości butów, które się tam znajdują. Jest to moja kolejan para z której jestem bardzo zadowolona.


Koniecznie napiszcie mi czy lubicie takie buciki i do czego zakładacie je najcześciej  ...