poniedziałek, 11 marca 2019

IL SALONE MILANO REGENERUJĄCY OLEJEK DO WŁOSÓW CON CHERATINA



Witajcie kochani!
W dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentowa jeden z najważniejszch produktów w mojej pielęgnacji włosów a mianowicie olejek Il Salone. Bardzo długo szukałam produktu, który będzie chronił moje włosy przed działąniem wysokiej temperatury ...
Czy ten olejek poradził sobie? jesli chcecie dowiedzieć się więcej to zapraszam do lektury ...


Opis produktu
Profesjonalna kuracja odbudowująca z Keratyną do włosów bardzo zniszczonych i osłabionych. Olejek jest wzbogacony w Olej Migdałowy, co pomaga chronić je przed negatywnym działaniem czynników zewnętrznych i zapobiega powstawaniu rozdwojonych końcówek.


 Aby zmiękczyć długie włosy, zastosować olejek przed szamponem i pozostawić na kilka minut, spłukać. By chronić włosy przed wysoką temp., elektryzowaniem się i nadać im połysk bez obciążania, rozprowadzić produkt na całej długości i końcówkach przed rozpoczęciem stylizacji. Dla dodatkowego odżywienia, wmasować kilka kropel olejku od nasady po końcówki włosów, owinąć włosy i pozostawić na całą noc. Powtarzać raz na tydzień. Produkt dostępny w sieciach drogerii: Hebe, Rossmann, SuperPharm i Carrefour.


Moja opinia
100 ml produktu otrzymujemy w plastikowej buteleczce z informacją na temat składu i zastosowania.
Opakowanie wyposażone jest w sprawnie działający dozownik. Dzięki niemu możemy zaaplikować tyle produktu, ile w danej chwili jest nam potrzebne.


Sam olejek ma przyjemny, dość mocny zapach. Świetnie rozprowadza się po włosach, trzeba jednak pamiętać, żeby nie nałożyć zbyt dużej ilości.
Olejku używam w czasie prostowania włosów. Dzięki niemu włosy świetnie się prostują, są lśniące a efekt prostowania utrzymuje się większą część dnia.
Co więcej moje włosy już nie puszą się tak jak do tej pory. Muszę podkreślić, że naturalnie są kręcone więc prostowanie ich wymaga wiele wysiłku.


Olejek jest bardzo wydajny mimo codziennego stosowania. Nie tłuści włosów.
Jestem bardzo zadowolona z niego. Wczoraj również dotarła do mnie kolejna buteleczka.

Kochani musicie koniecznie wypróbować!