poniedziałek, 1 marca 2021

Moje perełki zapachowe, które polecam, Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować Wam moich ulubieńców zapachowych, których zamówiłam na Notino.pl  

I zdradzę Wam, że na tym nie skończyłam bo mam kilka upatrzonych perfum, które planuje w najbliższym czasie zakupić ...

Jesteście ciekawi jaki propozycje zapachów wybrałam dla Was? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Pierwszy zapach, to CK IN2U jest to mój zapach, którego używam codziennie. Zapach ten jest lekki, świeży i przyjemny. Dostajemy go w pięknym, białym flakonie przypominającym kształt butelki. 

Perfumy dla kobiet to nie tylko zapach, ale również wygląd!

Kolejny zapach, bez którego nie wyobrażam sobie mojej toaletki to Olympea - Paco Rabanne. Zapach jest świeży, mocny, idealny dla młodych kobiet. 

Jeżeli chodzi o flakon, to na mojej toaletce znajdziemy dwa, które oczarowują wyglądem. Pierwszy z nich to Carolina Herrera Good Girl , szpilka, która nie przyjdzie nie zauważona. Już od wstępnych nut zapachu nie oprzesz się nowemu uzależnieniu. Sprawią to migdały, które w kompozycji zapachowej pojawiają się na samym początku. Następnie na pierwszy plan zdecydowanie i śmiało wysuwają się akordy tuberozy, które dodają zapachowi głębi i stanowią kuszący akcent. Doskonałe zmysłowe przeżycie zapewni rozgrzewająca fasola tonka i esencja kakao.


Drugi flakon, który kusi to Marc Jacobs Eau So Decadent. Flakon wykonany jest na wzór pięknej, stylowej torebki ze złotym łańcuchem. We wstępie zapachu przeplatają się płynnie akordy delikatnej gruszki nashi, słodko-soczystej czarnej porzeczki i bluszczu. Po chwili dołącza się mieszanina łagodnych białych kwiatów – konwalii, magnolii i jaśminu. Bazę całej kompozycji tworzą rozgrzewająca i balsamiczna biała ambra, słodka malina i drzewo kaszmirowe, które dodają zapachowi aksamitnej miękkości, głębi i zapewniają długie wybrzmienie.

Ostatnia moja propozycja zapachowa, którą mam dla Was to kultowy zapach Paco Rabanne, Lady Million to zapach piękna i hołd dla siły kobiecości. Aromat nektaru białych kwiatów, wśród których prym wiedzie arabski jaśmin, przewija się przez całą kompozycję. W nucie głowy uzupełnia ją malinowy akcent, który w głębszych nutach zastępuje nęcąco słodka esencja kremowego miodu. Całość uzupełniają czyste akordy paczuli i ambry.

Kochani wszystkie zaprezentowane perfumy znajdziecie na Notino.pl obecnie na stronie są bardzo fajne promocje na nie wiec warto skorzystać. Na instagramie napiszcie mi koniecznie nazwy perfum, które chciałybyście, abym Wam zaprezentowała na blogu ...