czwartek, 15 kwietnia 2021

Calvin Klein Eternity woda perfumowana dla kobiet, Notino.pl



 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodze zaprezentować Wam moja kolejną perełkę zapachową a mianowicie zapach wiosny, Calvin Klein Eternity   , która zakupiłam na Notino.pl  Jesteście ciekawi co takiego zauroczyło mnie w tym zapachu? jeśli tak to zapraszam nai dalszą część wpisu ...

Woda perfumowana Eternity to interpretacja miłosnej przygody marki Calvin Klein. Inspiracją dla nowoczesnego, kwiatowego zapachu były obrączki z diamentem, które podobnie jak samą woń opisuje jedno słowo – wieczność. Eternity wprowadzono na rynek w 1988 r. 

50 ml wody perfumowane dostajemy zapakowane w kartonowe pudełeczko, które zabezpieczone jest folią. Sam flakon jest prosty a jednocześnie bardzo elegancki. Eternity, jak hymn na cześć miłości, otwiera się nutami cytrusów, frezji i szałwii. Następnie rozwija się bukietem pięknych kwiatów, w których rozpoznasz konwalię, fiołek, jaśmin, lilię, goździk i różę. Delikatny ton egzotycznego drzewa sandałowego, piżma i ambry będzie Ci towarzyszył przez cały dzień.


Zapach ten zdecydowanie świetnie sprawdzi się w wiosenno-letnie dni. Delikatny i orzeźwiający  a jednocześnie kwiatowy i romantyczny, mieszanka idealna. Sprawdzi się świetnie na co dzień. 

Calvin Klein to moja ulubiona marka!

Mimo codziennego stosowania taki flakon starczy na długi czas. Jest trwały. Utrzymuje się przez cały dzień. Jest to kolejna perfumowa perełka marki Calvin Klein, którą bardzo polubiłam i na pewno pozostanie w mojej toaletce przez długi czas. 


Kochani serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem na Notino.pl Zamawiając tą wodę trafiłam na świetna niespodziankę. Do zamówienia w gratisie dostałam rewelacyjną torbę skórkową na mojego laptopa! Bardzo często znajdziecie tam świetne niespodzianki, które Notino.pl dla Nas przygotowuje. 


Już niebawem zaprezentuję Wam zapach, który wybrałam dla mojego męża na urodziny. Do niego również dołączony był świetny prezent. Ale więcej Wam nie zdradzę ...