sobota, 12 czerwca 2021

Wystrój wnętrz, Poster Store czyli najnowsze plakaty do naszego nowego domu



Plakaty na ścianę to wspaniały pomysł na aranżację wnętrz.  Mimo to trzeba pamiętać, że wybór odpowiedniego plakatu jest bardzo ważny. Musi przede wszystkim odpowiadać naszym zainteresowaniom i pasować do wnętrza. Ważna jest także ich oprawa ...

Dlatego w dniu dzisiejszym chcę Wam zaprezentować najnowsze plakaty, które wybrałam z myślą o aranżacji wnętrz naszego nowego domu. Powiem Wam, że marka Poster Store znowu zachwyca i bardzo ciężko jest mi się zdecydować z pośród takiej ilości,  na wybór kilku, które zawisną na naszych ścianach. 


Jesteście ciekawi co tym razem wybrałam? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

To, jaki plakat na ścianę wybierzemy do pomieszczenia, zależy jaki efekt chcemy osiągnąć. Chcąc ożywić wnętrze, postawmy na kontrastowe kolory, mocne barwy i nowoczesne obrazy. Takie połączenie będzie bardziej skomplikowane i może przysporzyć więcej problemów w przypadku łączenia kilku plakatów. Jeżeli pokój ma być subtelny, to należy dobrać kolorystykę plakatów podobną do koloru ścian. 

Należy się trzymać jednej ważnej zasady, czyli maksymalnie cztery, różne kolory we wnętrzu. Jak wiecie w naszych wnętrzach będzie dominował kolor czarny i biały, ale również nie zabraknie szarości. 





Dlatego wybierają plakaty  postawiłam nie tylko na te kolory, ale również pozwoliłam sobie na odrobinę pasteli. Uwielbiam te odcienie i zamierzam w naszym domu również przemycić kilka detali w tych kolorach. Zdecydowanie uważam, że dodatki stanowią całość i odgrywają bardzo dużą rolę w czasie aranżacji wnętrz.




Spośród ogromnego asortymentu wybrała plakaty, które idealnie wbija się nasz klimat. W kuchni pod meblami będzie znajdować się przepiękny szklany panel z grafiką Nowego Yorku w kolorystyce biało-czarnej.  Trzy z kilku plakatów, które wybrałam w całości nawiązują do tego Nowojorskiego miasta.  Są eleganckie i stylowe. Planujemy umieścić je nad sofą. 

Kolejne trzy plakaty są wielkich rozmiarów i planujemy zawiesić je w sypialni, Są minimalistycze a jednocześnie przyciągają uwagę. natomiast co do pastelowych plakatów zdecydowałam się na styl retro.





Oczywiście na Poster Store możecie sobie zakupić również ramy w różnych kolorach i wymiarach. Ja tym razem wybrałam czarne, metalowe ramy, które są niezwykle trwałe. Kochani jak widzicie plakaty prezentują się obłędnie. Takie dodatki na pewno sprawią, że wnętrze nabiera charakteru i staje się wyjątkowe. Kochani już niebawem będę miała dla Was niespodziankę w postaci kodu rabatowego na zakupy w sklepie Poster Store. Koniecznie zapraszam Was do obserwacji mojego instagrama, gdzie na bieżąco dodaję wpisy.

Zapraszam również na stronę Poster Store i zapoznania się z całym asortymentem marki. Gorąco polecam!

Kochani mam dla Was rewelacyjną niespodziankę !Na Hasło  oryginalstyle35 mega rabat na zakupy!