wtorek, 14 września 2021

Elektryczne maszynki dla mężczyzn, top 5, Notino.pl

 Witajcie kochani!

Nie było mnie tu chwilę a to za sprawa przyjazdu mojego męża. Postanowiliśmy ten wspólny i rodzinny czas spędzić z dala od telefonów i tabletów - uwielbiam te chwilę. Niestety czas szybko ucieka a ja mam dla Was całą masę zaległych produktów do pokazania. I tak w dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować pięć elektrycznych maszynek do golenia dla mężczyzn, które znajdziecie na Notino.pl Wszystkie te produkty są rewelacyjnej jakość a część z nich używa mój mąż. 

Jesteście ciekawi co takiego dla Was wybrałam? jeśli tak to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu ...

Niewiele jest urządzeń, które mają taki wpływ na życie mężczyzny, jak maszynka do golenia. Bez względu na to, czy zajmuje się on swoim zarostem codziennie, czy tylko wtedy, kiedy nie ma innego wyjścia, czy robi to z zaangażowaniem i fantazją, czy dla świętego spokoju – powinien mieć narzędzie, które idealnie się z nim zgrywa ...

Pierwszy produkt, który dla Was wybrałam wraz z mężem to Philips Shaver Series 6000 S6620/11 Wet & Dry elektryczna maszynka do golenia dla mężczyzn .Elektryczna maszynka do golenia Philips Shaver Series 6000 S6620/11 Wet & Dry zapewni Ci doskonale gładką twarz. Precyzyjnie goli, pomaga zachować kształt wąsów czy baków, dokładnie dostosowuje się do konturów twarzy.

Elektryczna maszynka do golenia to strzał w dziesiątkę!

Kolejna propozycja to Braun Series 7 1000s Black. Maszynka ta idealnie sprawdzi się jako pomysł na prezent. Dokładnie goli, ładowana na akumulator. 

Braun 6 1500s elektryczna maszynka do golenia to starzał w dziesiątkę. Dostajemy ją w etui z niezbędnymi gadżetami. Ma smukły kształt, dzięki czemu idealnie utrzymuje się w dłoni. 

Remington Durablade MB050 maszynka do golenia posiada samoostrzące ostrza, jest niewielkich rozmiarów, posiada również wskażnik ładowania. Jak zapewnia producent idealnie goli. 

Ostatnia moja propozycja to Braun 3 300 BT. Ma przepiękny design, ergonomiczny kształt. Pomaga zachować kształt wąsów i baków. 

Kochani wszystkie zaprezentowane produkty znajdziecie na Notino.pl Jeżeli szukacie idealnej maszynki elektrycznej to znajdziecie tam same perełki. Gorąco polecam!