czwartek, 2 grudnia 2021

Pomysł na Mikołajkowy prezent Dla Niego, Notino.pl


 Witajcie kochani!

Wczoraj mieliście okazję zapoznać się z Mikołajkowymi pomysłami na prezent Dla Niej a dziś postanowiłam zaprezentować Wam pomysły na Mikołajkowy prezent Dla Niego.  Wszystkie zaprezentowane przeze mnie produkty znajdziecie na Notino.pl Jesteście ciekawi co takiego wybrałam? jeśli tak to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu ...

Pierwszy pomysł na Mikołajkowy prezent dla Niego to Paco Rabanne Phantom . Szukasz idealnego prezentu dla Twojej drugiej połówki, brata lub taty? Zestaw perfum męskich Paco Rabanne Phantom sprawi radość każdemu mężczyźnie. W skład zestawu wchodzi woda toaletowa i dezodorant.



Kolejna moja propozycja to TOM FORD Noir Extreme. Przepięknie zapakowany zestaw kryje dwie wody perfumowane. Luksusowy zapach to zawsze właściwy wybór dla tych, którzy pragną podarować prawdziwe szczęście, a zestaw perfum męskich TOM FORD Noir Extreme w pięknym opakowaniu to radość ukryta w wielu flakonikach. Postaw na czar idealnie dopasowanego zestawu i miej pewność, że wybrałeś doskonały prezent.



Prada Luna Rossa Ocean to kolejna propozycja skierowana dla mężczyzn. Luksusowy zapach to zawsze właściwy wybór dla tych, którzy pragną podarować prawdziwe szczęście, a zestaw perfum męskich Prada Luna Rossa Ocean w pięknym opakowaniu to radość ukryta w wielu flakonikach. Zestaw wygląda bardzo kusząco.



Luksusowe prezenty Dla Niego tylko na Notino.pl !

Givenchy Gentleman Givenchy to zestaw, który uwielbia mój mąż. Wiec i tym razem dostanie go na Mikołajkowy prezent. Świetne, oryginalne pudełko kryje fantastyczną zawartość. 

Ostatnia moja propozycja to Hugo Boss BOSS The Scent. Szukasz idealnego prezentu dla Twojej drugiej połówki, brata lub taty? Zestaw perfum męskich Hugo Boss BOSS The Scent sprawi radość każdemu mężczyźnie. W skład zestawu wchodzi woda toaletowa, żel pod prysznic oraz dezodorant. 



Kochani jak widzicie wybrałam dla Was kilka propozycji. Na Notino.pl znajdziecie takich zestawów bardzo wiele. Każdy na pewno jest wyjątkowy i niepowtarzalny. Serdecznie zapraszam Was do zapoznania się z całym asortymentem. Gwiazdka tuż, tuż ...