wtorek, 7 grudnia 2021

Christmas Time czyli magiczny zapach Świąt, Mysoy Candles


Witajcie kochani !

Nie wiem jak wy, ale ja nie wyobrażam sobie prawdziwych Świat Bożego Narodzenia bez świec, które dodają tym magicznym dniu trochę blasku. I tak w dniu dzisiejszym postanowiłam zaprezentować Wam przepiękną świecę, która w całości łączy sobie wspaniały klimat Świat. Mowa tutaj o Mysoy Candles, marce, która stworzyła przepiękne, desingerskie świece zamknięte w szklanym słoju. 

Jesteście ciekawi co takiego urzekło mnie w tej świecy i czy warto w nią zainwestować? jeśli tak to serdecznie zapraszam na dalszą część wpisu ...

Przeglądając internetowe strony w poszukiwaniu fajnej a jednocześnie eleganckiej świecy trafiłam na stronę Mysoy Candle. Tam spośród bardzo dużego asortymentu skusiłam się na cudną w kolorze matowej czerni sojową świecę o nazwie Christmas Time. Jak sama nazwa wskazuje świeca ta jest typowo świątecznym zapachem, takim jak sobie wymarzyłam. 

Przesyłka od momentu zamówienia dotarła do mnie błyskawicznie. Całość była bardzo starannie zabezpieczona, zamawiając nie musimy martwic się, że cos może ulec zniszczeniu bądź uszkodzeniu. Po otwarciu ekologicznego pudełka, w którym świeca przychodzi zapakowania wydobywał się cudowny zapach świeżego cynamonu połączony z mandarynką, jabłkiem, goździkami oraz czerwonym winem. Muszę przyznać, że zapach ten jest mega wyjątkowy.

Cała świeca wygląda przepięknie. Pani, które je wykonuje ręcznie wkłada w swoje prace całe serce z dbałością o każdy najmniejszy detal. Zamknięta w czarnym szkle z białą etykietą na przodzie oraz logo marki tworzy fantastyczną całość. Ta świeca będzie tworzyła niezwykły klimat we wnętrzu waszego domu, ale również będzie świetną bożonarodzeniową dekoracją stołu, komody czy łazienki. 


Po odpaleniu tej świecy w całym mieszkaniu unosi się mój ulubiony zapach cynamonu, który moim zdaniem wiedzie prym. Dodatkowo zamykana jest drewnianym wieczkiem, dzięki czemu po zgaszeniu możemy cieszyć się dalej pięknym wyglądem. 

Kochani jeżeli szukacie idealnego pomysłu na gwiazdkowy prezent dla waszych najbliższych to świeca Mysoy Candles będzie strzałem w dziesiątkę. Gorąco polecam!