poniedziałek, 5 kwietnia 2021

Idealne palety, które pomogą uzyskać wiosenny makijaż, Notino.pl





 Witajcie kochani

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczne palety do makijażu, które pozwolą Wam uzyskać świeży i promienny a przede wszystkim naturalny make up. Wszystkie zaprezentowane produkty znajdziecie na Notino.pl

Sama składając ostatnio zamówienie skusiłam się na  kilka z nich i jestem nimi zachwycona! 

Paletki to must have w mojej toaletce!

Pierwsza paletka, która idealnie sprawdza się w wiosennych makijażach to NYX Professional Makeup Ultimate Shadow. Paleta cieni do powiek NYX Professional Makeup Ultimate™ zasługuje na swoją nazwę – kombinacja 16 najlepszych, prasowanych cieni najwyższej jakości po prostu Cię oszołomi. Doskonale dobrane odcienie inspirowane kolorami tęczy charakteryzuje aksamitna konsystencja, umożliwiająca uzyskanie różnego wykończenia makijażu.

Kolejna moja propozycja dla Was to GA-DE Velveteen. Paletka do makijażu oczu GA-DE Velveteen to nowe możliwości wykonania najbardziej efektownych wersji makijażu oczu. Cienie mają cudowną pigmentację.

NYX Professional Makeup Glitter Goals to zdecydowanie moja ulubiona propozycja rewelacyjnych cieni, które bardzo często używam. 

NYX Professional Makeup Ultimate Utopia to paletka, którą wyczarujecie najbardziej wymagający makijaż. Przepiękne odcienie są prześlicznie. Paletka ta posiada zarówno matowe jak i błyszczące cienie. Idealnie sprawdzi się podczas wykonywania makijażu dziennego jak również na wieczór.

Ostatnia moja propozycja to paletka cieniRude Cosmetics The Lingerie Collection Wild Nights .  Ta paletka nie tylko kusi fantastycznie napigmentowanymi cieniami w różnej kolorystyce, ale również szata graficzną. 

Kochani jeżeli szukacie wyjątkowych, wiosennych palet to serdecznie zapraszam na Notino.pl Znajdziecie same perełki makijażowe. Gorąco polecam!