piątek, 2 kwietnia 2021

Nivea Forming Spray Curl, spray do stylizacji włosów kręconych. Notino.pl


 Witajcie kochani!

W dniu dzisiejszym przychodzę zaprezentować Wam fantastyczny produkt, który zakupiłam na Notino.pl Mowa tutaj o sprayu do stylizacji włosów kręconych  marki Nivea. Jesteście ciekawi jak się spisuje? jeśli tak to zapraszam na dalszą część wpisu ...

Markę Nivea zna chyba każdy. Bardzo ją lubię, dlatego składając zamówienie na Notino.pl zawsze staram się zapoznać z nowościami. Tym razem skusiłam się na produkt, który pozwoli mi utrwalić moje loki. Jak wiecie ciężko jest dobrać odpowiedni produkt do tego typu włosów


Nivea Forming Spray Curl to lakier do włosów, który zdecydowanie poradził sobie z moim włosami.  Produkt otrzymujemy w typowym opakowaniu dla większości lakierów do włosów. Wyposażony jest w sprawnie działający spryskiwacz. 


Produkt ten nie obciąża włosów jak również nie skleja. Rewelacyjnie podkreśla loki nie sklejając nich. Ma delikatny, przyjemny zapach. Fryzura utrwalona tym lakierem utrzymuje się bardzo długo. 


Kręcone włosy wymagają najlepszej stylizacji!

Fajnie nawilża włosy, nie wysusza ich. Są przyjemne w dotyku. Otrzymujemy bardzo naturalny efekt. Spray ten poradził sobie również z puszeniem moich włosów. Nareszcie mogę powiedzieć, że znalazłam  idealny produkt, który rzeczywiście działa. 


Kochani jeżeli szukacie fajnego produktu w rozsądnej cenie i tak jak ja macie kręcone włosy to serdecznie polecam ten lakier, który moim zdaniem jest jednym z lepszych, które dotąd testowałam. Oczywiście zapraszam do zapoznania się z pozostałym asortymentem Notino.pl, gdzie na bieżąco dodawane są ciekawe nowości, które na pewno Was zainteresują. Gorąco polecam!